Forlater dere i dag!

LittleMonkii

Forumet er livet
Har vært på tidlig ul, og der var det en liten sak som kun var 7,5uker gammel, så jeg har termin på selveste sankthansaften;)

Ønsker dere alle lykke til og håper alt går supert for dere alle sammen :)

Åja, men da er alt i orden da! Bare at du flytter til juni-forumet? Lykke til videre!!! Sambo er født på sankthansaften så det fødes fine barn på den datoen ;)

Synd du skal inn i juni gjengen, men anyway er det godt at alt er i orden i hvertfall !:D Ble nervøs av overskriften din...
Lykke til med svangerskapet! :)

LittleMonkey skrev:
Har vært på tidlig ul, og der var det en liten sak som kun var 7,5uker gammel, så jeg har termin på selveste sankthansaften;)

Ønsker dere alle lykke til og håper alt går supert for dere alle sammen :)

Dragemammaen skrev:
Puh, det var jo en god nyhet det! Ble skremt da jeg så overskriften:)

Lykke til i juni!!

*sign*

Ble og litt nervøs da jeg så overskriften din.. ;) Men så bra at alt er bra, for det om det sikkert er kjipt å bli satt tilbake såpass mye. Masse lykke til videre :)

Som de andre ble jeg bekymret av overskriften din.. men ikke noen krise å bytte terminforum da :) Lykke til i juni :) 

Dragemammaen skrev:
Puh, det var jo en god nyhet det! Ble skremt da jeg så overskriften:)

Lykke til i juni!!

Åhhneiii tenkte jeg, føler vi har mistet så mange.....men så ble jeg kjempeglad over at du bare var satt tilbake til juni :D Sikkert litt kjipt, men gratulerer så mye med spiren :)

Hehe, beklager! Tenkte ikke over at overskriften kunne gi inntrykk av at det hadde gått galt. Det har det altså ikke :p 

Hadde ifølge mensberegning termin 29.mai, men jeg var 99% sikker på å bli satt tilbake i uker, så jeg tok det med et smil og tenker at det er bedre sent enn aldri ;) 

Skal tilbake til ul 12.desember da legen var veldig interessert i å kikke på magen igjen da han syntes det var svært så spennende iom at jeg tidligere har fått barn med gastroschise. Han sendte også henvisning til rikshospitalet og ullevaall for fosterdiagnostikk og noe annet jeg ikke husker navnet på :p Så det blir spennende :)

Back
Topp