Forlater dere desverre :(

Hobbit

Elsker forumet
Da sier jeg takk for meg og kryper ut av forumet :( da vi har mista den lille spira vår :( (eller det er også misstanke om svangerskap utenfor livmoren :( ........

Hadde håpa at dette skulle gå br asiden det er første graviditet på 2 år men den gang ei :(. Håper bare det klaffer for oss snart igjen :)

Det var veldig trist å høre! Håper det blir ny baby for dere snart <3

Å så trist å høre :( Ønsker deg lykke til vidre håper spiren sitter snart

Takk for lykkeønskniger :) Håper vi blir fort gravide igjenn :).

Noen med erfaring på SA som vet når mens begynner igjen eller kann jeg regne blødningene jeg har nå som mens ?

det var trist. Krysser fingrene og ønsker dere lykke til- håper dere blir gravide igjen raskt

Ja vi er lei oss fortalte jo nyheten til besteforeldrene lørdag og nå må vi si at det desverre endte i sa :(.........Vi trengte virkelig denne gleden i livet vårt nå etter mye motgang men vi får bare se frammover og tenke posetivt :)

emoticonSå leit å høre!! Håper neste spiren deres setter seg kjempefort!! Og at den holder seg på plass... 

Veldig leit å høre... :((( Har hørt at mange blir gravide ganske raskt etter en SA, så jeg krysser fingrene for at en sterk spire fester seg godt hos deg så fort som mulig <3 Klem

Håper du blir raskt gravid igjen!! :D
Selv har jeg blitt gravid 16 dager etter bekreftet SA,så det er godt mulig det vil klaffe fort igjen! ;)
Masse lykke til!!

Så trist:-(

huff så trist!! :( håper på en spire veldig snart! Lykke til!

Så trist å høre:(

selv har jeg hatt en MA i slutten av august og 30 okotber satt jeg med en kalr positiv test igjen:) Lykke lykke til videre kjære deg:)

Så leit å høre... :(
Lykke til med videre prøving!

Så trist :( Krysser fingrene for ny spire ganske snart. Masse lykke til :)

Toneliza skrev:

Toneliza skrev:

Back
Topp