Forlate baby i noen minutter?

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Barnet sover. Tør du da gå ned i kjelleren for å sette på en maskin klær eller gå ut i bilen for å hente vogna som du har glemt der?
Er bare usikker på om jeg "tør" forlate lillemann de få minuttene jeg er borte for å gjøre disse tingene.
Hva tenker du?

Hvis lillemann sover godt og ligger på et trygt sted så kan jeg løpe ut i bilen eller gå ned for å gjøre noe. Eventuelt tar jeg med meg babycallen hvis jeg er på badet eller et sted jeg ikke hører om han gråter :)

Så lenge han ligger trygt som i senga, vogna eller lignende så gjør jeg det :)

D har jeg gjort flere ganger, også hvis han er våken (og tilfreds);) Selvsagt kun hvis han ligger trygt som de andre her skriver.

Takk da må jeg tørre å kunne gå ned å sette på maskin med klær.
Har alltid venter på at samboer er kommet hjem men nå skal ham begynne med 2 dagers turer og da må jeg kunne bevege meg ned i kjelleren å sette på en maskin med klær.

Dette har jeg gjort flere ganger :) men kun om hun sover eller er fornøyd :) om jeg vet at det tar mer enn 5 minutter så tar jeg med babycallen :)

Jeg går ned i kjelleren for å sette på vaskemaskin/tørketrommel hvis lille ligger i vogga si på stua. Har også vært en kjapp tur ute i bilen for å hente noe:)

Absolutt!! Hvis han sover (selvfølgelig på trygt sted) så tar jeg meg en dusj, og gjør ting rundt i huset. Går innom han hele tiden og sjekker :-)

Ja det er ikke noe problem. Ellers flytter jeg hun fra sted til sted i vippestolen hvis jeg vasker huset eller noe sånt :)

Samme som de andre! Vasker klær, går ut med søpla og slike ting mens hun ligger, enten hun er våken eller sover.
Sover hun godt, tar jeg meg en kjapp dusj også!

Jeg gjorde det ikke med førstemann da vi bodde i leilighet, eller du kunne jeg vel løpe ned i kjellerboden om jeg måtte. Men gikk aldri ut av bygningen og til bilen feks. Nå bor vi i rekkehus, og her føles det tryggere å feks gå ned i garasjekjelleren en kjapp tur, eller ut med søpla.

Nå har jeg to andre unger fra før av, så her hadde ikke hverdagen gått opp om jeg ikkje kunne gjort det. I det øyeblikket middagen er ferdig så er ungene vekk. Da må jeg faktisk ut å rope de inn igjen. Og klær må vaskes, skolemat lages, og huset må ryddes. Jeg går jo aldri fra lille om han ikke enten sover på en trygg plass eller er tilfreds. Og det er bare kjappe turer. Min mann reiser en del i jobben, så hadde vert rart om jeg måtte ventet til han kom hjem.

Nå har jeg to andre unger fra før av, så her hadde ikke hverdagen gått opp om jeg ikkje kunne gjort det. I det øyeblikket middagen er ferdig så er ungene vekk. Da må jeg faktisk ut å rope de inn igjen. Og klær må vaskes, skolemat lages, og huset må ryddes. Jeg går jo aldri fra lille om han ikke enten sover på en trygg plass eller er tilfreds. Og det er bare kjappe turer. Min mann reiser en del i jobben, så hadde vert rart om jeg måtte ventet til han kom hjem.

Akkurat som jeg selv skulle sagt det☺️

Ser ikke på det som et problem :-) min samboer er vekke fire uker i slengen, hvis ikke lillemann kan ligge alene litt da, vil mannen måtte komme hjem til skittent hus og stinkende frue :p så lenge han ligger trygt og katta ikke er i nærheten kan han fint ligge alene, titter på han imellom det jeg gjør for å se at han har det fint :-)

Ser ikke på det som et problem :) min samboer er vekke fire uker i slengen, hvis ikke lillemann kan ligge alene litt da, vil mannen måtte komme hjem til skittent hus og stinkende frue :p så lenge han ligger trygt og katta ikke er i nærheten kan han fint ligge alene, titter på han imellom det jeg gjør for å se at han har det fint :)
Ja, slik er det her også. Bare det at min kjære ikke er sååå lenge vekke i slengen. All ære til deg og alle andre som har mennene sine på sjøen. Dere er tøffe altså. Jeg må faktisk inrømme at min mann har kommet hjem til både stinkende frue og skittent hus, Hehehhehe. Men prøver jo så godt man kan.

Ja, slik er det her også. Bare det at min kjære ikke er sååå lenge vekke i slengen. All ære til deg og alle andre som har mennene sine på sjøen. Dere er tøffe altså. Jeg må faktisk inrømme at min mann har kommet hjem til både stinkende frue og skittent hus, Hehehhehe. Men prøver jo så godt man kan.

Avogtil må di jo bare finne seg i en stinkende fru, det blir fort litt hektisk :p

Avogtil må di jo bare finne seg i en stinkende fru, det blir fort litt hektisk :p

Tuller nå :p
I dag, og i går har det våre så utrolig varmt. De to små har våre utilpass, og varme å jeg like så :o
Kunne trengt, og dusja mm men, minste har ammet såååå ofte at jeg har ikke fått gjort noen ting.

Jeg går også ifra og ordner hvis lille sover eller er tilfreds. Så lenge omgivelsene er trygge så ser jeg ikke noe problem i å gjøre det noen få minutter :)

Back
Topp