Forløpet?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei.
Jeg skal i gang med nytt uttak og innsett i mars. Dersom det blir negativt på fersk innsett, vil de da sette inn fryst på neste syklus eller vil de vente En syklus?

Er nok litt opp til hver enkelt klinikk. Jeg måtte vente. Men var kø. Så måtte vente ekstra pga den. Det er noen år siden. Men tror ikke køen er noe mindre.

Det varierer har jeg opplevd alt hvor en hører til.. mange venter til neste syklus ..altså ikke det forsøket som ikke gikk men setter inn i neste etter dt. Men kommer Ann på klinikken ..privat her jeg kunne gått rett på neste forsøk..

Jeg hadde negativt fersk-forsøk nå i januar, og måtte vente en syklus før nytt innsett. Er på st Olavs, og har forstått at det handler om rutine, og ikke kapasitet der.

Det pleier å være mer kø for uttak enn innsett, så det er ikke helt sikkert du må vente en syklus. Bare ta en telefon og hør med de. :)

Jeg gikk på st Olavs og etter negativt ferskinnsett måtte jeg egentlig vente en syklus men fikk mast meg til innsett syklusen før. På Medicus var det også lov. Ble gravid på det innsettet:) det var nå i desember.

Hei.
Jeg skal i gang med nytt uttak og innsett i mars. Dersom det blir negativt på fersk innsett, vil de da sette inn fryst på neste syklus eller vil de vente En syklus?
Det varierer fra klinikk til klinikk. Jeg fikk innsett igjen med en gang etter mislykket forsøk. Men har også måttet vente andre ganger. Alt offentlig.

Back
Topp