K Kleonella Andre møte med forumet 26 Mar 2008 #1 Hva er alle forkortelsene dere bruker her?? SA, MA, EL, IKM, osv.... Skjønner ikkeeee ..... [:@] KLEM
Hva er alle forkortelsene dere bruker her?? SA, MA, EL, IKM, osv.... Skjønner ikkeeee ..... [:@] KLEM
mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 26 Mar 2008 #2 Tok litt tid før jeg også skjønte alt, men tror det er noe som dette: SA: spontanabort MA: missed abortion EL: eggløsning IKM: ikke kommende mens Rett meg gjerne, om det er feil! [;)]
Tok litt tid før jeg også skjønte alt, men tror det er noe som dette: SA: spontanabort MA: missed abortion EL: eggløsning IKM: ikke kommende mens Rett meg gjerne, om det er feil! [;)]
rodstilk Forumet er livet VIP 26 Mar 2008 #3 ORIGINAL: Kleonella Hva er alle forkortelsene dere bruker her?? SA, MA, EL, IKM, osv.... Skjønner ikkeeee ..... [:@] KLEM SA = spontanabort MA = missed abortion EL = eggløsning IKM = ikke kommet mensen (??) [:)]
ORIGINAL: Kleonella Hva er alle forkortelsene dere bruker her?? SA, MA, EL, IKM, osv.... Skjønner ikkeeee ..... [:@] KLEM SA = spontanabort MA = missed abortion EL = eggløsning IKM = ikke kommet mensen (??) [:)]
K Kleonella Andre møte med forumet 26 Mar 2008 #5 Ikke kommet mensen?? Det syns jeg var en merkelig måte å si det på... Haha! Dette får være en tråd hvor folk lurer/ får svar på forkortelser da, for det er mange her.... :D Ikke så lett for ferskinger bestandig!! TAKKKK!!! for svar :D
Ikke kommet mensen?? Det syns jeg var en merkelig måte å si det på... Haha! Dette får være en tråd hvor folk lurer/ får svar på forkortelser da, for det er mange her.... :D Ikke så lett for ferskinger bestandig!! TAKKKK!!! for svar :D
kakkeline Gift med forumet 26 Mar 2008 #6 her er en link til forkortelsene[:D] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=678323
3nydeligesmå Forumet er livet 26 Mar 2008 #8 ORIGINAL: Sseka jeg ser noen skriver "HI".hva menes med det? [:)] hoved inlegger[:)]
S Sseka Glad i forumet 26 Mar 2008 #9 ORIGINAL: larviksjenta ORIGINAL: Sseka jeg ser noen skriver "HI".hva menes med det? [:)] hoved inlegger[:)] da er jeg med [:D] takk..nå slipper jeg å lure på hva det betyr
ORIGINAL: larviksjenta ORIGINAL: Sseka jeg ser noen skriver "HI".hva menes med det? [:)] hoved inlegger[:)] da er jeg med [:D] takk..nå slipper jeg å lure på hva det betyr