Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm - ikke kommende mensExu, alle de med s og en eller annen bokstav. Ikm. Sa vet jeg hva er. Ehm..Nå kommer jeg ikke på så mange. Tr antar jeg er tante rød?
Im so neeeewb! =P
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
He he boyfriend faktisk.BF- barnefar.
Eller boyfriend som jeg hele tiden leser og var totalforvirra for det hang ikke sammen til å begynne med![]()
He he boyfriend faktisk.
ja, på engelsk brukes det bf og gf for boyfriend og girlfriend![]()
Troooor det står for days past ovulation, altså dager etter eggløsningHva med dpo? Det har jeg lurt påhender jeg sniker litt på forumet for de som prøver, da jeg så inderlig håper det klaffer for alle der inne, også beundrer jeg styrken og pågangsmotet deres
<3
Sent from my iPhone using BV Forum
sa er spontanabort, og ma er missed abortion, altså en variant av spontanabort hvor det ikke blir oppdager før en stund senere.
Mange av forkortelsene tar man ganske intuitivt etterhvert, men at man refererer til mensen som tr eller ikm er vel ganske fremmed for mange ja.
Det skal være en liste over vanlige forkortelser.
Fant denne tråden da, her står det en del:
http://forum.babyverden.no/threads/forkortelser.1459297/
Kunne ønske alle skrev ord og setninger fullt ut istedenfor forkortelser, for det er så tungvint å lese. Det er vel ikke så mye tid man sparer på å forkorte?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app