Nå er Isak 5 1/2 uke. Fra han var 2 uker har han vært så forkjølet. Vi har vært mye syke vi andre i familien, så han har nok blitt smittet av oss. Vi har vært på barneklinikken med han og de sier han er kraftig forkjølet og at det er noe han må jobbe med selv. Ingen medisin til sånne små. Har vært til lege med han utallige ganger, og ingenting er heldigvis å finne på lungene hans.
Eg drypper han med saltvannn. Morsmelk hjelper ikke. Er så sliten og lei av at denne forkjølelsen ikke gir seg. Han har en grei vektøkning, men går ikkje så masse opp i vekt...Syns eg ammer veldig masse, men han er kun 5 min på puppen hver gang. Har tenkt på å gi han mme, men usikker på hvor mye eg skal gi og hvordan eg skal gjøre det...
Noen som kan gi meg noen råd der?
Eg drypper han med saltvannn. Morsmelk hjelper ikke. Er så sliten og lei av at denne forkjølelsen ikke gir seg. Han har en grei vektøkning, men går ikkje så masse opp i vekt...Syns eg ammer veldig masse, men han er kun 5 min på puppen hver gang. Har tenkt på å gi han mme, men usikker på hvor mye eg skal gi og hvordan eg skal gjøre det...
Noen som kan gi meg noen råd der?