Forkjølet!!!

Ja... Vært forkjølt i over en uke nå med feber, hoste og hele pakken. Er på vei til å bli bedre heldigvis

Åjada.. vondt i halsen og helt tettpakka i nesa og hodet.. ikke godt!
God bedring folkens! :)

Jeg våknet opp i dag med små feber, vondt i halsen og rennende nese. Hurra lissom [emoji14]

Er på vei til å bli forkjøla IGJEN. Vært mange runder i høst, og hjelper jo ikke at 2 åringen drar med seg diverse hjem fra bhg.:/

Litt småhoste av og til, men vil ikke si jeg er forkjøla, egentlig.
Renner litt fra nesa, og om kveldene sliter jeg litt med at jeg er tett bak i overgangen mellom hals/nese.

Jeg pleier aldri å være syk, men ila svangerskapet har jeg hatt en runde med forkjølelse som satt i i 8 uker!! Så var det bra en ukes tid før jeg ble dårlig igjen forrige uke. Det ser ikke ut til at det sitter så hardt i denne gangen, heldigvis God bedring til deg!

Har vært sammenhengende forkjøla / hatt bihulebetennelse / gått på antibiotika siden slutten av oktober. Tok siste pille forrige mandag og trodde jeg var frisk, og så begynte jeg på en helt ny forkjølelse dagen etter.... Har vært så tett at jeg ikke har ligget flatt ned og sovet på nesten seks uker, så er litt lei [emoji30]

Har vært forkjølet flere ganger siden begynnelsen av oktober. Vært slimete og snørrete i varierende grad siden da, hoster litt hver dag. Herlig...

Back
Topp