Forkjølet!!!

Bondefruen

Forelsket i forumet
For ca 3-4 timer siden ble jeg plutselig slått i tryne av ei forkjølelse av en annen verden.. Hvorfor skal man bli syk da når man er plaget med så mye fra før, å er like opp under termin??

Flere som har vært så uheldig å bli forkjølet/syk nå?

Er heldigvis *bankibordet* fortsatt frisk, litt snufsete men ellers ok!

Ønsker deg masse god bedring og håper at det går fort over! :)

Hver gang jeg starter å føle meg syk tar jeg vitamin C og hvitløk tabletter. Håper jeg blit ikke verre enn jeg er nå (tett nese).

God bedring, håper deg går over snart!

Takk skal dere ha :)

Da må jeg kjøpe inn det! Helt nedsyltet er generelt ikke godt for noen. Liker at pusteredskapene fungerer optimalt :p

Har vært forkjølt nåken daga her og. Eine morningen hadde eg skikkelig vondt i halsen og, men da gjekk heldigvis øve :)
I dag tidlig våkna eg potta tett i bihulene/heila håve :( men har faktisk komme seg masse utøve dagen da og :)
Snufsete e eg, men da ska eg heller øveleva :p

Masse god bedring og drikk tran ;-) håper det gir seg raskt, kjedelig å skulle bli sjuk nå :confused:

Jeg har vært skikkelig dårlig i over en uke, men i dag har jeg følt meg mye bedre :) Kom som et lyn på åpen himmel når jeg ble dårlig. Får håpe du blir fort frisk! God bedring <3

Så kjedlig :S
Er nettopp ferdig med en heftig forkjølelse.

God bedring :)

Jeg går nesten å håper på å bli syk nå istedet for med en gang babyen kommer :o Har alltid en snue i værskiftet, så heller nå :p

Kjedelig, føler det blir verre når en er gravid også. Min svigermor begynte med forkjølelse og vond i halsen. Legen hennes sa det var et nytt virus som var ute nå som førte til halsbetennelse.

Jeg er akkurat ferdig med en to ukers, med bihulebetennelse og feber :confused: men tar det heller før han kommer enn etter!:rolleyes:

Ja :( og det gir seg ikke :(

Jeg føler med dere alle sammen :( Dette er veldig kjedelig rett før fødsel.

Leste noe interessant om høygravide å det å være syk, å det er at når man blir syk er det kroppen som tvinger deg til å slappe av fullstendig. Når man blir frisk igjen, føder man! Håper det stemmer :)

For ca 3-4 timer siden ble jeg plutselig slått i tryne av ei forkjølelse av en annen verden.. Hvorfor skal man bli syk da når man er plaget med så mye fra før, å er like opp under termin??

Flere som har vært så uheldig å bli forkjølet/syk nå?

akkurat ferdig med forkjølelse..sikkert 2 år siden sist...pleier ikke å bli syk..kun litt hosting igjen

Forkjølt her i gården også.. formen er på bunn. Håper jeg blir ferdig med dette før jenta vår kommer!!

Jeg føler med dere alle sammen :( Dette er veldig kjedelig rett før fødsel.

Leste noe interessant om høygravide å det å være syk, å det er at når man blir syk er det kroppen som tvinger deg til å slappe av fullstendig. Når man blir frisk igjen, føder man! Håper det stemmer :)

Kom til å tenke på det nå når du sier det.

Jeg blir aldrig syk men noen dager før snuppa ble født hadde jeg vært forkjølet.
Så er sikkert engravid/føde forkjølelse vi har.
Får se om lillebror kommer om noen dager :)

Kom til å tenke på det nå når du sier det.

Jeg blir aldrig syk men noen dager før snuppa ble født hadde jeg vært forkjølet.
Så er sikkert engravid/føde forkjølelse vi har.
Får se om lillebror kommer om noen dager :)
Ombaby kommer etter dette, er jeg ikke uthvilt i det heletatt :P Får ikke sove pga andre plager, en det å være tett i nese å hals gjør ikke ting noe bedre :P

Back
Topp