Forkjølet....

Eli_b

Betatt av forumet
har veldig vondt i halsen og er blitt forkjølet helt fra helgen.
legen sa antibiotik kunne jeg brukt hvis jeg ikke var gravid men nå så vil alt gå seg med bare naturlige medisiner. Hvitløk og de andre.
halsen er vundt og hoster mye....stakkars min lille som må holde ut mine sterke hoster.
har du noe forslag utenom varmt vann og varmt vann med sitron!?

Ikke noe kjekt å være syk!! Ro og hvile! Og god bedring.

Trenger ikke antibiotika:) bare ta det med ro og drikk masse varm drikke, feks ingefær med sitron og honning. Kroppen ordner da opp selv:) en forkjølelse er jo ikke stort, farligere med medisiner mener jeg. Hadde skikkelig influensa i januar, holdt kun sofaen/senga ukene det varte og tok paracet hvis jeg hadde feber;) skal nevnes at jeg aldri tar antibiotika eller pencillin da, fordi jeg stoler på at kroppen ordner opp selv:)
god bedring pass på deg selv og ta det med ro!!:)

honning er naturlig hostedempende. Ta ekstra C vitamin, eller Kiwi/appelsin;)

Huff :/
Hadde en forskjølelse for ikke lengesiden selv...
Det er bare å slappe av, ikke stresse. Kose seg med god kopp te for å lindre halsen og hosten mens man snyter seg for harde livet :P ^^
Sikker på at du kommer til å bli frisk og fin igjen :)
Kroppen er fantastisk flink til å bli frisk igjen(Selv uten medisiner)
Ønsker deg god bedring :D

Trenger ikke antibiotika:) bare ta det med ro og drikk masse varm drikke, feks ingefær med sitron og honning. Kroppen ordner da opp selv:) en forkjølelse er jo ikke stort, farligere med medisiner mener jeg. Hadde skikkelig influensa i januar, holdt kun sofaen/senga ukene det varte og tok paracet hvis jeg hadde feber;) skal nevnes at jeg aldri tar antibiotika eller pencillin da, fordi jeg stoler på at kroppen ordner opp selv:)
god bedring pass på deg selv og ta det med ro!!:)

honning er naturlig hostedempende. Ta ekstra C vitamin, eller Kiwi/appelsin;)
Fint at min er snart over, tror jeg hvertfall.
har nå holdt på med det i en uke og har fått sånn rar stemme, drakk masse vann og sunt mat.
men ennå ikke forandring i stemmen hvertfall. vond i hals, det har jeg ikke lenger da!
håper å bli bedre snart.

Huff :/
Hadde en forskjølelse for ikke lengesiden selv...
Det er bare å slappe av, ikke stresse. Kose seg med god kopp te for å lindre halsen og hosten mens man snyter seg for harde livet :p ^^
Sikker på at du kommer til å bli frisk og fin igjen :)
Kroppen er fantastisk flink til å bli frisk igjen(Selv uten medisiner)
Ønsker deg god bedring :D
Takker.
ha en fin dag.

Back
Topp