Forkjølet!!!!!!!

Grete71

Forumet er livet
I svarte h.........!!!!!! Hvor usannsynlig kjipt går det an å få det??!!!!! Er ALDRI forkjølet, i løpet av 10 år hos arbeidsgiver har jeg hatt 2 fraværsdager, men NÅ, når jeg går her med stooooor mage og 1 uke igjen før permisjonen begynner, kom den der h.....forkjølelsen! Begynte i helga med sår hals og snørr som rant og rant og rant og rant og rant.... I dag er det bedre, men nå HOSTER jeg!!! Skikkelig godt nede i lungene. Stakkar Vetle, han blir jo helt skvist inni der! Tror ikke han heller er fornøyd, nei.
Uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh vil heller hjem og sove, jeg...... [&o] [&o] [&o]

Så kjedelig! Men ta vare på deg selv, kryp under dyna så snart du kan! God bedring!

Takk takk! Nå er jeg tilbake, gikk rett og slett hjem og la meg! Sov i 2 timer, tror det gjorde susen. Litt groggy i dag også, men mye bedre. Hoster litt, så synes synd på han i magen....

Tror det er viktig nå; vi er ikke superkvinner når vi er gravide! Tok 8 måneder før jeg innså det.... Så nå må vi ta vare på oss selv, og den lille i magen. Gå hjem fra jobb om det er det som føles riktig. Det lønner seg nok til slutt. Har bare 1 uke igjen før permisjonen starter, så jeg så ingen grunn til å kave for å holde meg på jobb. Bedre at jeg blir fortere frisk enn å gå å hangle til lille krabaten kommer.... [&:]

Regnet nesten med at du var dratt hjem, siden du ikke var pålogget mer i går. Godt å høre at det går bedre. Inne i den siste måneden nå....[:)]

Back
Topp