Forkjølet og sove ute?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Hvordan gjør dere det når babyen/ungen er forkjølet og han/hun skal sove på dagtid. Vår snuppe sover bare ikke inne for tiden på dagtid, så eneste måte å få henne til å sove på uten en stor kamp er å legge henne ut i vogna. Nå er hun snørrete og litt surklete(hoster litt), men formen virker fin, og hun har ikke feber. Ville dere lagt henne ut likevell? Kan nevne at det er 7 pluss, men litt vind.

Skal straks legge ut min på 7 mndr. som også er snørrete og litt surklete, omtrent samme vær her som hos deg. Er ikke farlig med frisk luft når en er forkjølet så det går fint. Eneste gangene jeg ikke har lagt ham ut pga forkjølelse er når han har vært så tett i brystet at han har slitt med å puste, litt vanskelig å følge med på pustingen hans når han ligger ute i vogna.

Det er godt å få puste i frisk luft når man er forkjøla[:D] så min ligger ute..

Helt klart ute i vogna.
Janta mi sover som regel ute når hun har feber også. Har fått "godkjent" det av flere leger.
Det er ikke farlig med frisk luft, men barnet skal selvfølgelig ikke fryse (og heller ikke være for varmt)
I forhold til feber, så bør ikke barna være ute å leke og styre for mye, men å ligge i ro, nedi en lun vogn, er ikke farlig.

ORIGINAL: Lillesnille

Det er godt å få puste i frisk luft når man er forkjøla[:D] så min ligger ute..

sign

hadde lagt ut
ofte så blir de ikke så tette av lufta ute som inneluft
god bedring til den lille

La henne ut [:)]

Og nå er hun inne igjenn å raser rundt på gulvet. Tørker snørr hele tiden, men det går vel over . [;)]

Har det like bra ute som inne... mener jeg [;)]

Back
Topp