Forkjølet og smertestillende

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Prøvd å lese meg frem til diverse og skjønt Paracet er best når man ammer også. Men er det greit om man følger pakningsvedlegget? Har så utrolig hodepine, men kvier meg litt for å ta smertestillende kjenner jeg.
 
Jeg bruker Paracet fast, og i samråd med lege. Det er helt ok ifht ammingen
 
Dersom du ammer er Paracet greit å ta. Ellers ville jeg forhørt meg med lege... på sykehuset var de veldig på at man ikke kunne ta annet.
 
Dersom du ammer er Paracet greit å ta. Ellers ville jeg forhørt meg med lege... på sykehuset var de veldig på at man ikke kunne ta annet.
Her fikk jeg paracet og ibux mot etterrier på barsel :) fikk også noe sterkere en gang, da de andre ikke tok smertene :)
 
Her fikk jeg paracet og ibux mot etterrier på barsel :) fikk også noe sterkere en gang, da de andre ikke tok smertene :)

Så rart! Jeg måtte pumpe ut og kaste ibux-melk pluss sterkere saker. Men lillemann var prematur. Kan jo være derfor :)
 
Så rart! Jeg måtte pumpe ut og kaste ibux-melk pluss sterkere saker. Men lillemann var prematur. Kan jo være derfor :)
Det kan jo være :) vanskelig å vite hva som er rett, syns det er litt ubehagelig at sykehusene gjør til tider ting veldig forskjellig :eek:
 
Back
Topp