Forkjølet og slimhoste :(

Mortilprins

Elsker forumet
Har hatt en forveksling med tørr- og slimhoste i hvertfall 3 uker nå. I tillegg har jeg blitt litt forkjølet. Vet ikke om forkjølelse bare er noe vanlig man får iløpet av graviditeten som går over etterhvert, men vil hvertfall bli kvitt det da det er plaagsomt :( noen tips?

Har du feber? Forkjølelse og hoste kan både være at du har vanlig forkjølelse, du kan ha en betennelse eller det for eksempel kan være pollenallergi. Dersom du ikke har feber eller andre tyngre plager ville jeg bare holdt sengen og drukket mye vann, så det løsner litt på slimet. Ikke drikk så mye melkeprodukter. Håper det gir seg snart :)

Har du feber? Forkjølelse og hoste kan både være at du har vanlig forkjølelse, du kan ha en betennelse eller det for eksempel kan være pollenallergi. Dersom du ikke har feber eller andre tyngre plager ville jeg bare holdt sengen og drukket mye vann, så det løsner litt på slimet. Ikke drikk så mye melkeprodukter. Håper det gir seg snart :)

Ingen feber heldigvis og har vært dårlig på å drikke vann i det siste noe jeg drakk enoormt store mengder av hele påsken og inntil da slimhoste kom så kanskje jeg må ta det opp igjen og unngå sjokomelk og sånt en stund..takk :)

Huff det er så slitsomt å være syk når man er gravid!
God bedring☺

Back
Topp