Hei hei alle sammen :)
Etter en del oppringninger til føden på fredag, så kom jeg meg endelig ned dit på mandag. Hehe, ringte vel så og si hele helgen. Ringte også til jordmoren på mandagen, men ingen svar. Så jeg måtte bare ta turen ned til fødeavdelingen etter å ha prata med di for "ørtende" gang på tlf. Når jeg kom dit så var det måling av spark, bevegelser og hjertet hennes i over en halvtime. Jeg måtte ta urinprøver og blodprøver. Og etter en liten ventestund på 1 time så kom jeg inn til ultralyd :) Målene hennes var fine, hun hadde mat i magesekken og urin i blæren, hun hadde alle 10 fingre og tær.. jordmoren sa hun var en perfekt, nydelig og velskapt baby :) Så da ble jeg rolig og glad. Jeg er kjempeglad for at jeg tok turen. Er viktig å sjekke når mønsteret til bevegelser ikke er som det pleier og du føler det er lite liv, selv om 99% prosent av alle som er bekymret og sjekker dette har en frisk baby. Men man kan aldri være for sikker.. er fremdeles 1% igjen som kan tilsi noe annet. Mitt nurk var ihverfall friskt, men hun lå andre veien.. og siden hun blir større så får hun ikke til å skyte ut di der "POW POW" sparkene som er så harde, sa JM. Så nå gleder meg og min kjære mann oss til mandagen som kommer, for da skal vi på 3D skanning... WEEEEEEEE :)