Forkjølet og dritvondt i halsen:(

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Argh, trengte ikke det nå... Sykt vondt å svelge og helt bomull i hodet:(

Noen har tipset om noe helsekostgreier en gang men jeg husker ikke hva det het. Anyone? Liker ikke te, eller varm melk, så er liksom litt fri for gode idéer til å lindre f***skapet...

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her :( nå er halsen litt bedre men hoster i ett sett og er blitt tett i nesen, oppå allerede gravid tettheten jeg hadde fra før :/

Jeg pleier drikke varm saft, helst solbær, for å lindre halsen.

kakao :P har eg drukket når eg har vondt i halsen, liker ikkje rein melk so da ble det hjemmelaga kakao for den lager jeg med melk :P så da ble det nesten som varm melk bare med mye bedre smak :P

Anbefaler ricola-the, selv om du ikke liker te. Den smaker peppermynte, og er veldig lindrende. Den har ikke den teposesmaken som andre teer har. (Den smaken gjør at jeg ikke liker "vanlig" te, men denne teen er noe helt annet!)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg drikker melk med honning eller te med honning - selv om jeg ikke liker honning. Tar det som medisin. Da skal det liksom ikke smake godt.

Mitt supertriks er varmt vann med sitronsaft, honning og ingefær oppi. Hadde halsbetennelse den dagen jeg hadde sangeksamen i fjor og det funka som bare det! Noen kopper med dette på kvelden, og noen flere rett før… aldri vært så klar i halsen som da :P

Back
Topp