Forkjølet....igjen:(

Wannebe

Glad i forumet
Stakkars vesla har blitt skikkelig snørrete i kveld:( vært våken med 3kvarter til 1 times mellomrom i hele kveld. Nå siste gangen var hun så tett at hun ikke klarte å puste og bare brakk seg:( så på hele jenta at hun var redd og ikke skjønte hva som skjedde:( må innrømme at jeg ble litt nervøs selv også! Stakkars lille babyen min!:( Heldigvis ingen feber, så det er jo positivt:)
Får vel legge seg, har på følelsen at dette blir en natt med mye våkentid..
God natt!

Prinsesse juli 2013
 
Har du kjøpt sånn snørrsuger på apoteket? Jeg gir også litt C vitamin og da blir jenta mi fortere bra. Tar en skje med nypeekstrakt i vannet eller grøten noen ganger iløpet av dagen. God bedring.
 
Sørrsuger har vi, men nypeekstrakt skal jeg nok prøve! Takk for tips!:)

Prinsesse juli 2013
 
Så dumt :(

Disse dråpene hadde vi god nytte av, i tillegg til masse saltvann.
21257d01-3c6e-416e-b066-8360724248d6

God bedring!
 
Saltvann har fungert veldig bra her, først saltvann også suge ut gørra med nesesugeren. Også å heve hodeenden av sengen. God bedring til den lille :)
 
Takk:) krysser fingrene for at det går over snart:) i natt var det ikke noe gøy igjen, endte opp med at hun sov på brystetitt mens jeg satt i sengen.. så jeg er trøtt!:( men men, vi får gjøre det beste ut av det:)

Prinsesse juli 2013
 
God bedring! Her er mini også godt forkjølet og samboer har kjøpt saltvannspray, nesespray pg hostesaft i dag..

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 
Vi også bruker saltvannsnesedråper. Hvordan går det med jenta?
 
Jo hun er endelig på bedringens vei nå.. sover stortsett igjennom natten:) Litt hosting er det jo, men ikke så mye slim som det var. Fant ut at litt eukalyptus essens på kosekluten hjalp veldig. Prøvde det siden jeg syns det blei så mye dråper og spayer osv. Noe jeg er veldig glad for;) Og vi får i henne mat uten sutring og skriking, tror halsen har vært litt sår også:) så nå håper jeg vi snart kan gå utenfor døren igjen:)
Takk som spør:D

Prinsesse juli 2013
 
Jo hun er endelig på bedringens vei nå.. sover stortsett igjennom natten:) Litt hosting er det jo, men ikke så mye slim som det var. Fant ut at litt eukalyptus essens på kosekluten hjalp veldig. Prøvde det siden jeg syns det blei så mye dråper og spayer osv. Noe jeg er veldig glad for;) Og vi får i henne mat uten sutring og skriking, tror halsen har vært litt sår også:) så nå håper jeg vi snart kan gå utenfor døren igjen:)
Takk som spør:D

Prinsesse juli 2013
Så bra hun er litt bede. Disse dråpene kan du bruke så mye du vill det er rent saltvann og sliter ikke på slimhinnene. Hvor får du tak i den essensen? Helsekost?
 
Ja veit jeg kan det, men kom på at mamma alltid la en lommetørkle med slik essens i putevaret mitt når jeg var liten og tett:) så da syns jeg det alternativet var bedre:) essensen kan du sikkert få på helsekost, men jeg bor på et lite sted så helsekost finns ikke;) jeg fikk tak på apoteket:)

Prinsesse juli 2013
 
Kanskje jeg skal prøve det, lille min er blitt forkjøla å veldig tett i nesa når han legger seg stakkar :-(

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp