Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baby er nå 4 uker ganmel, og jeg har klart å smitte henne med forkjølelse [emoji27] Hun hoster, nyser og jeg føler det surkler litt slim når hun puster.. hva gjør jeg? Bør jeg ringe legevakt eller er dette «vanlig»? Jeg er så redd!
Takk for støtten jenter! Og en viktig lærepenge for meg iallefall : stol på morsinstinktet selv om du er en usikker førstegangsmamma uten peiling!
Fikk «kranglet» oss til legevakten, som sendte oss rett på barneavdeling på sykehuset. I det vi ankom sykehuset spydde baby enorme mengder med selvlysende grønn guffe, og leverte det samme også i bleien sin. Lege ble redd hun skulle «falle bort» da hun var ekstremt dehydrert så la inn både veneflon og sonde.. så her ligger vi enda på isolat, og her blir vi noen dager til..
aldri ta ett nei for ett nei, om magefølelsen din sier noe annet [emoji1374] Jeg trodde det var en klisje, men det stemmer!!
Takk for støtten jenter! Og en viktig lærepenge for meg iallefall : stol på morsinstinktet selv om du er en usikker førstegangsmamma uten peiling!
Fikk «kranglet» oss til legevakten, som sendte oss rett på barneavdeling på sykehuset. I det vi ankom sykehuset spydde baby enorme mengder med selvlysende grønn guffe, og leverte det samme også i bleien sin. Lege ble redd hun skulle «falle bort» da hun var ekstremt dehydrert så la inn både veneflon og sonde.. så her ligger vi enda på isolat, og her blir vi noen dager til..
aldri ta ett nei for ett nei, om magefølelsen din sier noe annet [emoji1374] Jeg trodde det var en klisje, men det stemmer!!
Huff, så ekkelt! Godt du ikke gav deg og kom deg til sykehuset tidsnok. God bedring til lille!!
Så godt at du ikke ga deg men fulgte morsinstinktet! Ikke bare bare det når helsepersonell sier noe annet. Masse god bedring til lille [emoji173]️
Så godt at du fulgte mammafølelsen, den var tydeligvis helt rett. Masse god bedring til lille <3