Forkjølet baby..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
.. Er ikke noe moro :( Stakkar liten er tett i nesa, hoster og nyser, og ikke minst sover dårlig :/ Gir han saltvannsdråper, men varer bare en time eller to, så våkner han og gråter for han ikke får puste ordentlig :( Noen flere gode råd til en forkjølet baby? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hold hodeenden av senga/soveplassen høyt, så tetter de ikke til så mye :)

huff sliter med det samme her. nå skal vi til legen med henne for sikkerhetsskyld for hun har hatt et par ganger hvor det har virket som noe i halsen...
men virker bedre fra det igjen. spruter inn morsmelk også, det hjelper en del en periode også sover hun bedre på natta når hun ligger på siden siden av meg i senga... ellers ingen tips, håper bare det går over snart.

Her er det også sånn. Stakkars lille gullet. Det er verst på natta. Da er han veldig tett. Han sover greit nok, men det gjør ikke jeg. Otribaby nesesuger har vært gull verdt hos oss denne uka, pluss saltvannsdråper.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dakar små søte:/ Håpe de snart kommer seg...god bedring<3

Har vurdert legebesøk jeg også, men er vel ikke så mye de får gjort? Får håpe det går raskt over :) Han får iallefall i seg godt med mat, og når jeg får løsnet opp i nesen og han er våken, smiler han og er veldig fornøyd :) Stakkar små ja :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Ble forkjølet natt til lørdag. Det var fars første natt med han hjemme alene og jeg var på julebord :P så pappaen fikk visst kjørt seg litt. Huff! Men det er vel bare noe man for venne seg til. Vi investerte i "busemann-suger" vi og. Stor hjelp i den. Dessuten fikk klompen paracet stikkpiller på det verste, og det hjalp han til å sove bedre, merket almenntilstanden hans også ble bedre med det. Noen mener sikkert at man burde kvie seg litt for å gi medisiner, men jeg har absolutt ikke noe i mot det, ser jo hvor mye det hjelper :)

Lulilu

Otribaby nesesuger, saltvannsdråper og hevet seng i hodeenden (sett noen bøker under hvert ben) er en "oppskrift" som har funket bra på begge mine :)

Back
Topp