Forkjølet allerede:(

jcecilie

Gift med forumet
Linnea Sofie begynte i bhg. på mandag og i natt har hun hvert våken flere ganger og tilslutt rundt 4 tiden havnet hun oppi senga vår. og da merket jeg at hun begynner å bli forkjølet med litt hoste og nese. å sta når hun skrik så begynte nesen å renne.

allerede tenkte jeg, faen ta baselusker[:@] Men det kan vel også være at det blir kaldere for hver dag og høsten har kommet også[:)]
Jeg begynner å jobbe til tirsdag, men skal ikke forundre meg at jeg må være hjemme med sykt barn. typisk det.
Sånn var det med sønnen min når jeg gikk på skole. skulle jeg ut i praksis eller ha eksamen så slo det aldri feil at han ble syk. så jeg måtte bestille barnevakt (min mormor), i god tid når jeg skulle i praksis eller ha eksamen[:)]

Andre som har barn som er forkjølet, feber osv.?

Jepp, men i dag er han bedre.
God bedring.

Emma er også forkjølet,men hun er fortsatt i fin form og ingen feber. 

Eplemos: så bra at aksel er bedre[:)]

Linko: håper forkjølelsen går fort over på emma. God bedring[:)]

God bedring til jenta di, håper hun blir fort frisk[:)], glemte å skrive det jeg[&:]

Eline var full dag i barnehagen på onsdag,i går ble hun forkjølet,snørret renner og hun nyser,hadde feber i natt[:'(]heldigvis har jeg fri fra jobb i dag[:)]

Her er vi forkjøla med litt feber innimellom og ørebetennelse [:'(]

God bedring til godungene våre![:)]

Måtte være hjemme med sykt barn både mandag og tirsdag. Og mannen var hjemme tirsdag for 2 uker siden. Og hun har bare gått i barnehagen 1 måned! [8|] Men men, sånn er det [:)] 

Linnea Sofie begynte i bhg. på mandag og i natt har hun hvert våken flere ganger og tilslutt rundt 4 tiden havnet hun oppi senga vår. og da merket jeg at hun begynner å bli forkjølet med litt hoste og nese. å sta når hun skrik så begynte nesen å renne.

allerede tenkte jeg, faen ta baselusker Men det kan vel også være at det blir kaldere for hver dag og høsten har kommet også

Akkurat sånn er det her og...det tok ikke lang tid i barnehage gitt :(

Her har vi ikke vært syke enda, men kommer vel når han starter i bhg... [&:]

God bedring til dere... [:)]

Har kun hatt 1-2 uker med bittelitt rennende nese, men har ikke plaget han. Er helt fin nå.

Nå har feberen og tett nese kommet i kveld. usj[:'(]
God bedring til alle de små som er syke[:)]

God bedring til alle syke[:)]

Back
Topp