Forkjølelse

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Her har jeg vært forkjøla i 2 uker nå, snufser og hoster (hoster helt vilt om natta, noe som holder Mali våken), nå har Mali også fått det, ingen av oss har feber..

Mali er litt sutrete i tillegg, men ingenting annet, regner ikke med at det er noe svineri.. [8D]
MEN skulle på apoteket å kjøpe hostesaft da tenkte jeg, men neeeeeeida, kan ikke ta hostesaft når en ammer fikk jeg beskjed om? da måtte jeg kontakte lege å høre grundig med de... [:'(]

Noe så irriterende, at jeg må bestille legetime bare for hostesaft.. som om legen sikkert ikke har nok å gjøre nå....[:'(]

Seriøst!! Jeg har da tatt hostesaft. Tenkte ikke tanken på at d hadde noe å si engang, jeg!!
Gikk bra her, da. . . [:)]
Men d må da vel gå an å bare få snakke med de uten å få time?!

Har du søkt på lommelegen.no btw?? [:)]

Jeg hadde kikhoste da jeg gikk gravid med nr. to, da fikk jeg cosylan av legen. Datteren min som var 1,5 fikk antibiotika. Hostet til magen vrengte seg, og kikhoste er noe som går nå og små barn dør av det. Jeg hadde kontaktet legen uansett! I tilfelle liksom.

ORIGINAL: gravid med nr. 3

Jeg hadde kikhoste da jeg gikk gravid med nr. to, da fikk jeg cosylan av legen. Datteren min som var 1,5 fikk antibiotika. Hostet til magen vrengte seg, og kikhoste er noe som går nå og små barn dør av det. Jeg hadde kontaktet legen uansett! I tilfelle liksom.

Jeg har også hostet flere ganger til jeg har brekt meg, og det gjorde også M idag tidlig [:'(]
Så kanskje er det lurt å bestille en time uansett da..

ORIGINAL: Kimsi

Seriøst!! Jeg har da tatt hostesaft. Tenkte ikke tanken på at d hadde noe å si engang, jeg!!
Gikk bra her, da. . . [:)]
Men d må da vel gå an å bare få snakke med de uten å få time?!

Har du søkt på lommelegen.no btw?? [:)]

Har ei venninne som er lege da, så henne kan jeg jo alltids snakke med, men liker ikke å plage henne, men utenom det får du ikke snakket noe særlig med de uten time nei tror jeg..

skal sjekke lommelegen.no nå [:)]

Back
Topp