Forkjølelse!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Flere som er småsyke om dagen? Vet jo at dette ikke er skadelig, men blir bekymret likevel[emoji38] Tar litt nesespray for å overleve den tette nesa og. Vært forkjølet en uke nå, ikke noe særlig feber. Er vel vanlig at det henger litt i når man er gravid..?

Jeg har klart å bli skikkelig forkjølet to ganger siden jeg fant ut at jeg var gravid. Og begge gangene har det hengt i lenge. Men nesen har vært konstant tett/rennende. Så jeg bruker også nesespray, selvom det egentlig er fyfy når man er gravid. Men legen min sa at det var bedre å bruke nesespray enn å ende opp med bihulebetennelse. [emoji4]

Jeg har klart å bli skikkelig forkjølet to ganger siden jeg fant ut at jeg var gravid. Og begge gangene har det hengt i lenge. Men nesen har vært konstant tett/rennende. Så jeg bruker også nesespray, selvom det egentlig er fyfy når man er gravid. Men legen min sa at det var bedre å bruke nesespray enn å ende opp med bihulebetennelse. [emoji4]

Jeg begynte med litt feber og vond hals på mandag, som dagen etter ble forkjølelse og småfeber gjennom dagen, og så i går var det mye bedre.. ingen feber og forkjølelsen går mot slutten! Så er veldig glad for det, når jeg har hørt at det kan henge lenge i som gravid :happy:

Jeg er konstant forkjøla når jeg er gravid, var det sist også. Avhengig av nesespray. Alt går over etter fødsel :)

Jepp, er tett og har vond og "tjukk" hals. Er i tillegg slapp, men det har jeg også vært pga graviditeten så vanskelig å si hva som er hva. Håper jeg blir frisk før jul så jeg "bare" har gravidplanene å hanskes med [emoji28]

Har vært forkjøla to ganger nå... skikkelig ille begge gangene, men denne gangen hoster jeg så kraftig at jeg har vondt i mellomgulvet og har tydeligvis skjøre slimhinner i halsen:eek: har hostet opp blod og snakka med legen, men hvis jeg ikke hadde noe feber eller var svak i kroppen så skulle jeg ikke bekymre meg :confused:

Her er det hele sulamitten.
Hoster å nyser å tett som fy. I går hadde jeg på meg superundertøy. Joggebukse og boblebukse. Flecegenser, tykk jakke og skjerf når jeg absolutt måtte ut. Trodde jeg skulle fryse forderva. Er fjerde dagen nå. Jeg har aldri vært syk i mer en to dager.

I går hadde jeg en skikkelig "dags forkjølelse". Lå rett ut etter jobb med tett nese, hodepine og verkende ben. Ingen feber, men måtte ta Paracet noe jeg vanligvis unngår uansett. Fikk dårlig samvittighet når jeg tok den, men vet at en en sjelden sjelden gang ikke skal gjøre noe skade[emoji85]

God bedring til alle pjuske kommende mammaer! [emoji173]️Håper vi får ladet opp i jula og at vi ikke ender opp sengeliggende!

Jeg var frisk i ca 3 uker og endelig nå begynner formen å bli bedre etter å ha ligget rett ut i en uke. Tett i nesa, sår i halsen og feber. Ikke særlig gøy med kvalme i tillegg. Men krysser fingrene for at jula blir bra [emoji5]

Minstemann fikk influensa og jeg fikk det nok jeg også ja. Helt pyton. Han har vært syk i 11 dager og jeg i 9 dager. Tett i nese og øyne, fæl hoste. Hoster hele natta.:eek: Elendig form ifm graviditeten i tillegg. Håper bare vi blir frisk til jul.:)

Det er ikke fyfy. Se på apoteket sine sider. Det virker bare lokalt. Så det kan du trygt bruke :) jeg har snakket med lege om det og

Det er ikke fyfy. Se på apoteket sine sider. Det virker bare lokalt. Så det kan du trygt bruke :) jeg har snakket med lege om det og
Jeg tar vanligvis paracet og ibux daglig. Pga ødelagt rygg. Eneste jeg kan ta. Legen ba meg selvfølgelig slutte med ibux med en gang. Paracett måtte jeg prøve å ta så sjelden som mulig. Tror jeg har tatt to ganger til nå siden positiv test.

Jeg er på femte dagen med feber av og på og våknet i dag med hovven hals og kjempevondt i halsen.

Har vært forkjøla en stund jeg også, men ikke noe ille heldigvis... den irriterende hosten sitter i enda. Og når man er kvalm i tillegg hjelper det IKKE at en får hosteanfall :yuck::hilarious:

Back
Topp