Forkjølelse

Lillegutt blir 6 uker snart og har halve tiden vert forkjølet ! Vert til lege men alt fint! Men slimet er der mer el mindre , nesten mer nå! Og grønt på farge! Skal til lege igjen idag da jeg syns det begynner å bli lenge nå, og i natt var han kjempe tett! I tillegg er jeg, eldstemann og min mann forkjølet !
Ikke noe gøy..

Det er kjipt når de små er forkjølet, spesielt siden nesegangen er så liten så det skal så lite til før det blir tett. Tassen her er også forkjølet, tett i nesa og nyser konstant[emoji28] funker gull med saltvannsspray og nesesug, da kommet det mengder ut[emoji85] i tillegg har jeg lagt sammen et teppe under hodet på babynestet, så han sover heldigvis godt om natta[emoji170]

Det er kjipt når de små er forkjølet, spesielt siden nesegangen er så liten så det skal så lite til før det blir tett. Tassen her er også forkjølet, tett i nesa og nyser konstant[emoji28] funker gull med saltvannsspray og nesesug, da kommet det mengder ut[emoji85] i tillegg har jeg lagt sammen et teppe under hodet på babynestet, så han sover heldigvis godt om natta[emoji170]

Ja saltvann og nesesuget er vidundermiddel ! Roer seg fort da! Og d er godt å se!
Alt bra på sjekken! Så godt å få bekreftet det! Hadde bare håpt han kunne bli bra snart!

Så kjedelig for dere også! Håpe din blir frisk snart også [emoji4]
Heldigvis er han våken og veldig aktiv ellers da[emoji4]

Back
Topp