Flere som har små som har blitt forkjøla? Lille snuppa her er skikkelig tett i nesa og hoster [emoji22]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillegutt her har også vært forkjølet, men er heldigvis på bedringens vei nå. Slitsomt både for store og små![]()
Lille jenta her er også greit forkjøla... det er definitivt verst om natta, da får jeg vondt av å høre henne puste. På dagen er hun litt snørrete og noe hosting, men ellers greit. Er dessverre da mye mer irritabel (pga dårlig og lite søvn) enn vanlig og gråter/hyler mye fortere pluss at jeg føler hun spiser litt mindre (men oftere). Slitsomt da jeg ikke sover så mye eller bra jeg heller.
Her startet det i begynnelsen av forrige uke, men på bedringens vei nå tror jeg.![]()
Både faren og jeg har også vært dårlige da så hvem som har smittet hvem er en gåte.![]()
Off samme her.. hun spiser ikke så mye i gangen, men mye oftere.. og hun gråter mye. Prøver å bruke nesesugeren, men da blir hun helt hysterisk [emoji22]
Har begynt å få det litt selv nå, men skjønner inne hvem hun har fått det av [emoji17]
Kan være noen du har møtt som hadde noen basiller på lur.
Håper hun blir frisk snart da[emoji173]
Snåttete og surklet siden fødsel
Håpe det jeg ogOff.. får håpe det går over snart [emoji173]