Forkjølelse

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Har nå hatt netter der lille er så tett i nesen.. hørest ut som han ikke får puste. vi kjører på med saltvann og snottsuger. jeg er skikklig hønemor og er så redd for rs virus. Storebroren er også snylta forkjølet..flere i samme båt?

Jenta mi var innlagt på nyfødtintensiven pga forkjølelse og da var de også bekymret for rs viruset. De sa at det går på veldig raskt med disse små, så dersom du ser at han blir slappere, ikke vil spise like godt eller han ikke gråter ved tilfeller han vanligvis ville ha grått så ville jeg tatt en telefon med en gang til legevakten, og om de ikke hører etter så ringer du barselpoliklinikken/barsel.
Ikke morsomt når de små blir syke :( En stor klem til deg og god bedring til den lille gutten din ❤️

Ja, her har jenta vår vært forkjølet i snart en uke. Skikkelig tett i nesa og tett tårekanal på det ene øyet, men vi har pøst på med saltvann og brukt nesesuger flittig. Det virker som om hun begynner å bli litt bedre nå, men vi var hos legen i går og han sa at forkjølelse hos så små gjerne kan vare to-tre uker dessverre. Formen hennes har gått litt opp og ned. Noen dager vil hun bare kose og nekter å ligge alene, mens andre dager sover hun godt og trenger ikke konstant oppmerksomhet og kos.

Håper formen snart blir bedre for den lille gutten deres også ❤️. Det er hjerteskjærende når babyene ikke har det greit.

Ja, jenta vår har vært forkjøla en stund nå. Hører at snørret ligger der, men hun har klart å puste, så derfor har vi ikke gitt noe mot det. Fikk beskjed av legen på helsestasjonen at så lenge de ikke slipper puppen ved mat, så behøver man ikke gjøre noe med det. Nå begynner jeg på en ny runde med forkjølelse, våknet opp med grusom hals! Uff.. Sånn er det vel på høsten :p

Jenta mi var innlagt på nyfødtintensiven pga forkjølelse og da var de også bekymret for rs viruset. De sa at det går på veldig raskt med disse små, så dersom du ser at han blir slappere, ikke vil spise like godt eller han ikke gråter ved tilfeller han vanligvis ville ha grått så ville jeg tatt en telefon med en gang til legevakten, og om de ikke hører etter så ringer du barselpoliklinikken/barsel.
Ikke morsomt når de små blir syke :( En stor klem til deg og god bedring til den lille gutten din ❤️
tusen takk❤Ja huff ikke kjekt i det heletatt❤han er helt fin på dagen...

Alle 3 hos oss er forkjølet på andre uken, lille tett men ikke feber eller nedsatt matlyst. Mellomste hadde RS da han var 3 mnd, så jeg tar ingen sjanser. Han fikk masse ettervirkninger. Så nøler ikke med å ringe lege om jeg blir urolig. Obs! RS viruset kom snikende, ble oppdaget tilfeldig ved vanlig 3 mnd kontroll på hs.

Alle 3 hos oss er forkjølet på andre uken, lille tett men ikke feber eller nedsatt matlyst. Mellomste hadde RS da han var 3 mnd, så jeg tar ingen sjanser. Han fikk masse ettervirkninger. Så nøler ikke med å ringe lege om jeg blir urolig. Obs! RS viruset kom snikende, ble oppdaget tilfeldig ved vanlig 3 mnd kontroll på hs.
ja man får følge med de små❤de er skjøre❤

Back
Topp