Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tusen takk❤Ja huff ikke kjekt i det heletatt❤han er helt fin på dagen...Jenta mi var innlagt på nyfødtintensiven pga forkjølelse og da var de også bekymret for rs viruset. De sa at det går på veldig raskt med disse små, så dersom du ser at han blir slappere, ikke vil spise like godt eller han ikke gråter ved tilfeller han vanligvis ville ha grått så ville jeg tatt en telefon med en gang til legevakten, og om de ikke hører etter så ringer du barselpoliklinikken/barsel.
Ikke morsomt når de små blir sykeEn stor klem til deg og god bedring til den lille gutten din
![]()
ja man får følge med de små❤de er skjøre❤Alle 3 hos oss er forkjølet på andre uken, lille tett men ikke feber eller nedsatt matlyst. Mellomste hadde RS da han var 3 mnd, så jeg tar ingen sjanser. Han fikk masse ettervirkninger. Så nøler ikke med å ringe lege om jeg blir urolig. Obs! RS viruset kom snikende, ble oppdaget tilfeldig ved vanlig 3 mnd kontroll på hs.