forkjølelse

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Da har lillegutt blitt syk for første gang:( Han har skikkelig stygg tørrhoste og hadde bittelitt feber i går. heldigvis spiser han og almenntilstanden er så og si normal:) Har ligget våken så og si i hele natt for å følge med på han da, blir stresset av om det evt er rs virus.... :/ Andre som har erfaring med rsvirus/forkjølelse hos de små?

Har hatt forkjølelse her også. Jeg fryktet i likhet med deg RS, så jeg dro rett på legevakten. Var heldigvis ikke RS, men fikk råd om hva vi kunne gjøre for å lindre.

Lykke til!

Lillegutten vår har også vært forkjølet. RSvirus håper vi å unngå. Eldste min fikk astma etter det..

Vi har ikke dratt på legevakten, men ringte legen. Vi beskjed om å gi han kokt vann, og dersom han spiser godt og har tissebleier og sånn så var det ikke nødvendig med legesjekk. han er bedre idag, ikke noe feber. :) Fortsatt stygg hoste da.. :/ huff fikk han astma? barneastma eller?

Sondre har hatt tørrhoste i ca en uke. ble smitta av faren... var hlt fælt å høre på de første dagene (hørtes ut som om lungene ble revet opp), men så gikk det over til vanlig hoste. Jeg tenkte aldri at det var RS virus, bare forkjølelse. er jo den rette sesongen for det...
Leste at litt høyde i ryggen + kald luft skulle hjelpe på om natta. Sondre ble fin han etter en uke :)

Her har vi fått lett feber 38,2 hvesende pust og slim hoste, falsk krupp! Men var innom tre apoteker for p få medisinen men ingen hadde!!! Får den i morgen tidlig, håper bare natten går bra!!

Eldste var mye plaget med dette, ser ikke frem til et krupp barn til!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg ga nypeekstrakt i melka til hun her da hun ble forkjøla. Det gikk super fort over :-)ImageUploadedByBV Forum1386666903.278465.jpgImageUploadedByBV Forum1386666918.444370.jpg

Her fikk hun forkjølelse for 4 uker siden, begynte å hoste etter noen dager og hoster fortsatt:/ ingen feber, og forkjølelsen gikk over etter en liten uke. Legen fant ingenting på prøver, jeg fryktet også RS..

Her har vi forkjølelese nr 2 nå, denne gangen blei hun smittet av meg:( Men vi gjør bare som sist, minst mulig farting, sove mest mulig, om natten har vi kaldt rom og hun har bøker under sengebeina i hodeenden:)
Er på vei over nå da:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er ikke noe moro når disse små er syke:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp