Forkjølelse

Hilde89

Forelsket i forumet
Jeg tror min lille er blitt litt forkjøla eller han er ihvertfall tett, noe som virker slitsomt for han. Nyser endel og du hører det tyngre å puste.. dakkar mammasin:/ ellers er almennformen fin, tok akkurat tempen den var 37, 5 så det er jo fint. Så hva gjør dere med tette barn? Hva funker best? Saltvann, nesesuger elr andre lure ting? Kan vel ikke bare la det gå seg til..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nesesuger er enklest syns jeg..og saltvann :) men å dryppe noen dråper med morsmelk i nesen skal også funke bra :)

☆★hilsen meg★☆

her liker vi helt klart nesesuger, den otribaby sin som du suger i, best :)

Jeg bruker nesesuger. Den fungerer kjempebra! Jordmor på helsestasjonen sa jeg burde bruke saltvann. Da jeg kom hjem så jeg at det stod at den skulle brukes fra 3 måneders alder. Så bruker dere den allikevel?
Jeg har forsøkt å sprute morsmelk i nesa på frøka, men det er sannelig ikke lett å treffe ;) Tips? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da blir det det her i hus å:) Tusen Takk alle sammen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg bruker nesesuger. Den fungerer kjempebra! Jordmor på helsestasjonen sa jeg burde bruke saltvann. Da jeg kom hjem så jeg at det stod at den skulle brukes fra 3 måneders alder. Så bruker dere den allikevel?
Jeg har forsøkt å sprute morsmelk i nesa på frøka, men det er sannelig ikke lett å treffe ;) Tips? :)

Jeg har saltvanns-nesedråper fra otribaby, dem kan brukes fra nyfødt ;) hvis du klarer å pumpe noe i en kopp eller lignende, så kan du bruke en sånn sprøyte til å få dryppet noe inn i nesen :) jeg fikk flere på hs for å bruke til tran:P

☆★hilsen meg★☆

Jeg har saltvanns-nesedråper fra otribaby, dem kan brukes fra nyfødt ;) hvis du klarer å pumpe noe i en kopp eller lignende, så kan du bruke en sånn sprøyte til å få dryppet noe inn i nesen :) jeg fikk flere på hs for å bruke til tran:P

☆★hilsen meg★☆

Det var et godt tips, med å pumpe og sprøyte inn. Jeg har kjøpt den fra otribaby. Da får jeg teste :-)

Det var et godt tips, med å pumpe og sprøyte inn. Jeg har kjøpt den fra otribaby. Da får jeg teste :-)

Godt jeg kunne hjelpe :P:)
Får vel kjøpt både sånne sprøyter og nesedråpene på apoteket :)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp