Forkjølelse

Enitsirhc

Forelsket i forumet
Da blir det tur til legen med prinsessa mi i dag,hun har blitt veldig surklete i brystet og hoster mye. Jeg er selv ganske tett,så er nok derfor hun har blitt syk også.Stakkars lille jenta mi,har det ikke helt bra. Flere som har fått det samme,enten hos seg selv eller de andre i huset??

Her har han hatt lungebetennelse og to forkjølelser allerede. Viss hun er tett, invister i mye saltvann og rhinox (i tilfelle hun er pottetett og saltvann ikke funker. De er jo avhengig av at nesen fungerer for å få i seg mat). Nesesuger er også gull. Og ha paracet liggende om du skulle trenge det :) Ellers god bedring, det går over :)

Her har også lillebror blitt forkjølet. Skikkelig tett i nesa og surkler fælt.
God bedring!!

Lillebror hadde en runde når han var 4-5 uker, veldig mye surkling og slim. Var inne på barneklinikken nesten ei uke, hadde fått RS-virus.
Jeg har holdt meg frisk (bank i bordet!), men gubben og storebror har vært en god del syk i år.

Her har lillemor fått efedrin nå,var heldigvis ikke noe bronkitt eller lungebetennelse på hverken henne eller meg.Vi har forkjølelse og jeg har i tillegg fått kraftig astma anfall.Men vi er begge mye bedre nå,den efedrinen hjelper henne veldig.Vi har til og med vært alene i natt,da samboer har vært på avskjeds pils for en kollega i går.Han overnatta hos mine foreldre,da han jobber i Skien.Det gikk jo veldig fint i natt,hun fikk sove ved siden av meg.

Off, tørr du virkelig å gi efedrin?

Ja,når det funker så gjør jeg det.Men er veldig forsiktig med hvor mye jeg gir henne,og jeg stopper når jeg merker hun ikke trenger mer.Er bedre enn at hun nesten ikke får puste pga for mye slim i halsen.

Back
Topp