Forkjølelse

baby_i_magen

Glad i forumet
Jeg ble selvfølgelig skikkelig forkjølt for noen dager siden, og nå har jeg klart å smitte Isak[:(] Han er helt syltet stakkars! Har nesten ikke sovet i natt! Han har pustet som en hval, og vi har tørket snørr og dryppet nesen så godt vi kan! Noen med tips? Så godt å ha dere her inne [:)] Klem!

Kine har nettopp vært forkjølet hun også.
Har ikke så mange forslag å komme med men prøv å drypp morsmelk i nesen hans (husker ikke om du ammer)
Pell også ut bussefantene/busene som klumper seg inni nesen hans slik at han får pustet bedre.
Åsså hjelper det å ha sengen/voggen litt høyere i hodeenden [:)]

Jeg gikk til innkjøp av slik nesepumpe..... noen synes dem er helt topp men jeg fikk ikke noe særlig resultat av den....

God bedring til lille Isak- stakkars, ikke noe kjekt når de er syke! Har hørt om flere som har god erfaring med denne lille dingsen som suger ut busene ut av nesen på babyen, selges på apotek.

pipetter med saltvann selges på apoteket som dryppes i nesen virker også bra

god bedring til begge [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

Kine har nettopp vært forkjølet hun også.
Har ikke så mange forslag å komme med men prøv å drypp morsmelk i nesen hans (husker ikke om du ammer)
Pell også ut bussefantene/busene som klumper seg inni nesen hans slik at han får pustet bedre.
Åsså hjelper det å ha sengen/voggen litt høyere i hodeenden [:)]

Jeg gikk til innkjøp av slik nesepumpe..... noen synes dem er helt topp men jeg fikk ikke noe særlig resultat av den....

Malin har er også litt snørrete og hver gang jeg legger henne ned gråter hun.
la ned ryggen på vippestolen litt og jammen sovnet hun ikke på et blunk der.
det var et godt tips!! [:)]
nå må jeg finne noe å bygge bagen litt opp under hodet så hun sover når jeg skal en tur til byn [;)]

Vil bare si god bedring jeg! [:)] her funker forresten den nesepumpa supert! Men det er ikke på rennenese da, men når det sitter fast svære buser.. [:-]

Jeg har brukt saltvann som kjøpes på apoteket i små pipetter i nesen på babyen og sjekket for feber hyppig, bruker stikkpiller med parasett 125 mg for å få ned feber. Lykke til og god bedring til dere begge

Her bruker vi mm og saltvannsdråper på pipetter...Gikk også til innkjøp av den nesesuger greia på lørdag og den funker på buser og snørr inni nesa...Koster ikke mer enn 50kr på apoteket...
Dennis er fortsatt litt forskjølet og det hjelper også å bygge opp hodeenden der han sover...

god bedring...

Lille gullet er litt forkjølet her også... Ej dryppe mm i nasen for å lette opp, funka kjempebra..[:)]

Tusen takk for alle tips! Har faktisk gjort alt dere har skrevet[:)] Og i dag har han sovet kjempemasse, pluss at han har spist godt! Var innom apoteket og kjøpte nesespray for babyer til han, og det virker som det har løsnet litt av snørret. Også har vi sovet noen timer sammen, og det var kjempekos[:)] noe annet enn hvordan han lå i natt og plagdes![:(] Tusen takk for alle svar nok en gang[:D]

ORIGINAL: Heather

God bedring til lille Isak- stakkars, ikke noe kjekt når de er syke! Har hørt om flere som har god erfaring med denne lille dingsen som suger ut busene ut av nesen på babyen, selges på apotek.

jg har den og en funker som bare det[:D][:D][:D]

god bedring lille isak

Back
Topp