Forkjølelse under forsøk?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg er ikke forkjølet nå, men mange på jobben er det så det er jo en risiko for at jeg blir smittet. Jeg begynte med sprøyter igår. Forsøk blir vel ikke avbrutt for en enkel forkjølelse? Her tar vi sorgene på forskudd :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Forsøket blir ikke avbrutt pga en forkjølelse. :)
Men jeg vet at hvis det er sykdom hos mannen, der han har hadd feber så er det viktig å gi beskjed til klinikken. Fordi feberen kan ha hadd innvirkning på sædkvaliteten.
Og urinveisinfeksjon hos kvinner må man også gi beskjed om.
Forsøkene vil vell bli avbrutt hvis noe av dette innteffer, men ikke en vanlig forkjølelse :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk! Det er enda godt :) Vil ikke at en liten forkjølelse skal stoppe! Hvis jeg skulle bli syk rekker nok ikke mannen å få det før uttak. Bare halvannen uke igjen.

Har hørt at de tar icsi hvis mannen har hatt feber. Så blir ikke utsatt da heller :)

Ved vårt forrige forsøk var mannen forkjølet. Vi ga beskjed om det, men de sa at det ikke hadde innvirkning med mindre han hadde 40 i feber over flere dager. Forsøket gikk fint og jeg ble gravid. Når det gjelder deg, så har jeg faktisk hørt at egget lettere kan feste seg ved sykdom pga kroppen da har fullt fokus på å bli frisk og dermed ikke tar seg tid til å støte bort et egg. Vet ikke om det er noe i det men:)

Så eggene blir ikke dårlige hvis heg blir syk? Blir så redd for alt merker jeg.

Har også hørt at med nedsatt immunforsvar kan egget lettere feste seg. Jeg var kjempeforkjølet opp mot uttak også ble jeg frisk. Hadde egg av topp kvalitet sa de, men det festet seg ikke. Neste gang skal jeg slikke på alle dørhåndtak....haha:)

Har også hørt at med nedsatt immunforsvar kan egget lettere feste seg. Jeg var kjempeforkjølet opp mot uttak også ble jeg frisk. Hadde egg av topp kvalitet sa de, men det festet seg ikke. Neste gang skal jeg slikke på alle dørhåndtak....haha:)

Haha! Så hvis jeg skulle bli syk så går alt som normalt for det da :) Da jeg var gravid med gutten min fikk jeg kraftig influensa og var sengeliggende 4 uker på vei, og det gikk bra! Tror man tåler litt. Snart bare en uke igjen til uttak :D

Håper det er sånn. Ligger strak ned kraftig forkjølelse. Bleh. Får satse på positiv test neste tirsdag da :D

-iPhone appen-

Håper det er sånn. Ligger strak ned kraftig forkjølelse. Bleh. Får satse på positiv test neste tirsdag da :D

-iPhone appen-
Det er flere som har fått sommerfotkjølelse ja? Hater det....

Det er flere som har fått sommerfotkjølelse ja? Hater det....

Ja det er ikke særlig gøy. Har hamstret nesespray, saltvannsspray, halspastiller av ulike slag, kleenex og min favorittvenn: paracet :D

-iPhone appen-

Ja det er ikke særlig gøy. Har hamstret nesespray, saltvannsspray, halspastiller av ulike slag, kleenex og min favorittvenn: paracet :D

-iPhone appen-
Høres veldig lurt ut. Jeg skal til legen i morgen og sjekke blodet. Livredd for å få en sånn runde med lungebetennelse igjen...hehe:)

Høres veldig lurt ut. Jeg skal til legen i morgen og sjekke blodet. Livredd for å få en sånn runde med lungebetennelse igjen...hehe:)

Kan være greit å få sjekka ut det ja. Får håpe det er bare en forkjølelse da *krysser fingrene*
God bedring! :)

-iPhone appen-

Back
Topp