Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Så hvis jeg skulle bli syk så går alt som normalt for det daHar også hørt at med nedsatt immunforsvar kan egget lettere feste seg. Jeg var kjempeforkjølet opp mot uttak også ble jeg frisk. Hadde egg av topp kvalitet sa de, men det festet seg ikke. Neste gang skal jeg slikke på alle dørhåndtak....haha
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er flere som har fått sommerfotkjølelse ja? Hater det....Håper det er sånn. Ligger strak ned kraftig forkjølelse. Bleh. Får satse på positiv test neste tirsdag da![]()
-iPhone appen-
Det er flere som har fått sommerfotkjølelse ja? Hater det....
Høres veldig lurt ut. Jeg skal til legen i morgen og sjekke blodet. Livredd for å få en sånn runde med lungebetennelse igjen...heheJa det er ikke særlig gøy. Har hamstret nesespray, saltvannsspray, halspastiller av ulike slag, kleenex og min favorittvenn: paracet
-iPhone appen-
Kan være greit å få sjekka ut det ja. Får håpe det er bare en forkjølelse da *krysser fingrene*Høres veldig lurt ut. Jeg skal til legen i morgen og sjekke blodet. Livredd for å få en sånn runde med lungebetennelse igjen...hehe