Forkjølelse og sykdom

Kattedama

Betatt av forumet
Julegavene 2019
Oktobergull 2022
uff, i dag har jeg hatt forskjølelsessymptomer med sår hals, snufsing og jeg tror også jeg har hatt litt feber. Blir med en gang stresset for at det skal påvirke fosteret, men føler ikke det er alvorlig nok til å komme rekende til legen med. Noen med erfaringer eller tips?

Jeg har vært syk nå en uke, og endte opp med både antibiotika og prednisolon i tillegg til ekstra inhalasjonsmedisiner (har astma og nedsatt immunforsvar i tillegg)

Mitt beste råd er å ta det rolig å drikke masse.

Jeg har vært syk nå en uke, og endte opp med både antibiotika og prednisolon i tillegg til ekstra inhalasjonsmedisiner (har astma og nedsatt immunforsvar i tillegg)

Mitt beste råd er å ta det rolig å drikke masse.
Uff, god bedring til deg! Føler meg litt teit nå som klager på litt sår hals :confused: håper du responderer godt på medisiner og får det under kontroll! :)

Jeg er mye bedre de siste to dagene :) Lørdag var vi hos legen igjen og la til prednisolon og litt hostesaft slik at jeg fikk sove. Prednisolonen fikset brasene, så igår og idag har jeg orket å gå en kort tur (ca 5 min :p ) men vi bor i 4. etg uten heis, så jeg må jo opp og ned trappene for å komme ut :D

uff, i dag har jeg hatt forskjølelsessymptomer med sår hals, snufsing og jeg tror også jeg har hatt litt feber. Blir med en gang stresset for at det skal påvirke fosteret, men føler ikke det er alvorlig nok til å komme rekende til legen med. Noen med erfaringer eller tips?

Tenk på det som at babyen får forsterket immunforsvaret sitt allerede før fødselen;)

Back
Topp