Forkjølelse nå

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Takket til å være mannen har jeg nå blitt forkjøla. Han begynte forrige uke og jeg har holdt avstand men det hjalp ikke :oops: skal jo til jm mandag.. må jeg avbestille den timen da? Bare tett nese og slapp enn så lenge..:rolleyes:

Takket til å være mannen har jeg nå blitt forkjøla. Han begynte forrige uke og jeg har holdt avstand men det hjalp ikke :oops: skal jo til jm mandag.. må jeg avbestille den timen da? Bare tett nese og slapp enn så lenge..:rolleyes:
Sniker fra juni. Jeg ville ringt jordmor/fastlegen på fredag for å høre om du kan få tatt en test. Dersom du tester negativt så får du kanskje komme på time som normalt uansett?

Ja, jeg ville ringt for å gi beskjed. Så lenge man har forkjølelsessymptomer skal man i ikke møte opp. Da er det bedre at du ringer for å høre hva de tenker og evt forskyver på timen din.

Back
Topp