Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Takket til å være mannen har jeg nå blitt forkjøla. Han begynte forrige uke og jeg har holdt avstand men det hjalp ikke skal jo til jm mandag.. må jeg avbestille den timen da? Bare tett nese og slapp enn så lenge..
Takket til å være mannen har jeg nå blitt forkjøla. Han begynte forrige uke og jeg har holdt avstand men det hjalp ikke skal jo til jm mandag.. må jeg avbestille den timen da? Bare tett nese og slapp enn så lenge..
Sniker fra juni. Jeg ville ringt jordmor/fastlegen på fredag for å høre om du kan få tatt en test. Dersom du tester negativt så får du kanskje komme på time som normalt uansett?
Ja, jeg ville ringt for å gi beskjed. Så lenge man har forkjølelsessymptomer skal man i ikke møte opp. Da er det bedre at du ringer for å høre hva de tenker og evt forskyver på timen din.