Forkjølelse/influensa

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Jeg ligger rett ut, gjort siden fredag. Hoste,hodepine,utslitt,fryser,verker i kroppen,tett og rennende nese, står i halsen, tung pust,
Og alt dette i tillegg til kvalmen og smerter i bekkenet. Hjelper ikke å bare bli liggende.men når jeg blir tungpustet så jeg ikke klarer å prate bare ved å gå på do og hente mat da er det ikke så mye annet å gjøre enn å ligge.

Råd som hjelper?
Bruker mye drops og tar paracet x3 om dagen.

Flere som har det sånn?

Jeg hadde nettopp halsbetennelse og bronkitt, var blant annet tung i pusten og jeg fikk Ventoline av legen, for meg hjalp det mest ift hosten egentlig. Men tror man også kan få resept på slimløsende som gravid som kan hjelpe på tungpust. God bedring:Heartred

Jeg ligger rett ut, gjort siden fredag. Hoste,hodepine,utslitt,fryser,verker i kroppen,tett og rennende nese, står i halsen, tung pust,
Og alt dette i tillegg til kvalmen og smerter i bekkenet. Hjelper ikke å bare bli liggende.men når jeg blir tungpustet så jeg ikke klarer å prate bare ved å gå på do og hente mat da er det ikke så mye annet å gjøre enn å ligge.

Råd som hjelper?
Bruker mye drops og tar paracet x3 om dagen.

Flere som har det sånn?
Huff, det hørtes utrolig slitsomt ut! Har ingen gode råd dessverre.

Kok opp vann og lag te på fersk ingefær. Det kan hjelpe på kvalmen og halsen. (Obs maks 1g ingefær per dag når man er gravid).
Kjøp Miwana Naturell Pluss på apoteket. Det er saltvannsoppløsning med ekstra salt som lindrer tett og rennende nese, og er trygt for gravide.
God bedring ❤️

Back
Topp