Forkjølelse / influensa

Ikke nesespray heller? Har tatt otrivin! Influensa på 2 uke her nå.
 
Jeg er blitt kraftig rammet av dette nå. What to do? Kan jo nesten ikke ta noe for det. Ikke nesespray. Ikke Lemsip. Hjelp!! Er det farlig med ingefær og honning? Kan virus være farlig i svangerskap?
I mitt forrige svangerskap så spurte eg fastlegen min om dette med otrivin, og fikk beskjed om at så lenge eg fulgte doseringen så var det ingen problem :)
 
Godt å høre, er så tett i bihulene at jeg hadde gått under uten nesespray :p
 
Ikke farlig for babyen at du er influensasyk;)
Som min lege sa til meg er at det hjelper å bygge opp immunforsvaret til den lille ;)

Vet ikke helt om nesespray, trodde de anbefalte den som kun inneholder saltvann, men jeg er ingen nesespray bruker, så ville rådført meg med lege ;)
 
Ikke farlig for babyen at du er influensasyk;)
Som min lege sa til meg er at det hjelper å bygge opp immunforsvaret til den lille ;)

Vet ikke helt om nesespray, trodde de anbefalte den som kun inneholder saltvann, men jeg er ingen nesespray bruker, så ville rådført meg med lege ;)
Legen frarådet alt som inneholder medisiner. Han mente at det beste var å bare pine seg igjennom det. Han sa at det er bare meg som lider. Den lille har det fint :) kanskje den får et kjempe imunforsvar :D
 
Finnes mye god lindring i en kopp te har jeg funnet ut. Men etter at jeg fikk veldig vondt i nesa av å ta nesespray da jeg var barn har jeg ikke brukt det igjen. Så jeg har alltid pint meg gjennom det med te og doc.

God bedring!
 
Jeg tok nesespray de første dagene jeg visste jeg var gravid. Leste mye om det på nett og det gikk bra bare ikke ta over den ambefalte dosen. Nesa mi rant ustoppelig, holdt på å bli sprø.
 
Sjekk Tryggmammamedisin.no - nesespray etter oppgitt dosering er ok.
 
Back
Topp