Forkjølelse, halsvondt ??

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Uff , nå må jeg bare få klage litt jeg:( våkna i natt av mensmurringer og dårlig mage:-/ i tillegg kjennes d ut som jeg har fått halsbetennelse gjør skikkelig vondt å svelge:/ trodde ik jeg kunne få halsbetennelse jeg siden jeg fjerna Mandla mine i 2009:) vil ik bli dårlig nå før fødsel blæh!!! Termin 9. Okt

Fjernet mandlene mine i 2004 tror jeg det var. Har aldri hindret meg i halsproblemer :(
Har lagt rett ut hele uken med influensa. Halsen knurrer, pipete i brystet, er tungt og det gjør vondt å puste. Håper inderlig det gir seg før mini har tenkt å komme. Å føde med null energi er vel ikke akkurat noe man har så lyst til :/

usj ja er ikke noe arti... jeg har termin 8 oktober og jeg er nå helt utslått med influensagreier skikkelig halsvondt, renner fra nese og øyne, hoste fra helt nede i brystet osv. osv. hakket bedre i dag enn de siste dagene heldigvis så håper det er på bedringens vei. har hørt folk har snakket om at det har vart i 3 uker og sånn.
har i tillegg mye murringer, menssmerter, kynnere osv.
skikkelig slitsomt ja...

masse god bedring til deg

Off, god bedring!! Får håpe det kommer seg snart, og at babyen venter til du blir god :)

Back
Topp