Forkjøla

Linka

Gift med forumet
Nå er jeg skikkelig forkjøla. Rennende nese, feber, hodepine, svetter, fryser, mangler styrke og hele kroppen svikter. Gjør vondt bare jeg strekker meg. Trøster meg med at det blir ikke værre. Bare bedere.

Godt å få ut noe frustrasjon.

Lurer litt på om barnet i magen min føler seg like ille som meg. Er det mulig??? Vet dere om barnet føler mine bassilusker???

Klem

Hei og god bedring. Ser at vi er akkurat like langt på vei, har du også termin 3.jan ? Vet lite om bakteriene dine smitter over til babyen, men vet at det er en tid i svangerskapet som en helst skal holde seg frisk. Har jeg lest her da...

Tror ikke det er noen grunn til at du skal engste deg for babyen - han har det nok fint...

God bedring..."klem"

Takk for bedringsønskene.
Jeg har termin 4 januar jeg. Vi er nesten like langt da. Du ligger foran med en dag... hehe
Klem

Ja, du kan ta det helt med ro. Babyen din blir ikke syk av at du er syk. Jeg lå selv med lungebetennelse og influensa da jeg var gravid. Det eneste du bør passe på er å ikke få for høy feber over lang tid. Du kan sette den ned med paracet.

God bedring!

Bare ta det med ro og tenk på,og plei deg selv!!![;)]
Den lille tassen i magen tar ikke skade av detta...
Men for din del er det greit å ha noe overskudd ekstra!

babyen tar ikke skadde av at du er forkjølet. godbedring, Linka[;)]

God bedring linka og den lille har det bare bra der den sitter[:D]

Godbedringsklem fra Therese

Tusen takk for alle de gode bedringene.
Føler meg litt bedere idag og har fått sove litt i natt. Fremdeles trøtt, men når lillegutt står opp om morgenen kan jeg ikke ligge og dra meg.

Klemmer fra meg

God bedring linka.!! Håper du føler deg bedre snart[:)]

Back
Topp