Navlehøyde Flørter med forumet 20 Nov 2022 #1 Nå har jeg vært forkjøla i over tre måneder! Blir gal! Kommer dette til å fortsette hele svangerskapet? Noen som har erfaring?
Nå har jeg vært forkjøla i over tre måneder! Blir gal! Kommer dette til å fortsette hele svangerskapet? Noen som har erfaring?
M M-40436293 Andre møte med forumet 20 Nov 2022 #2 Jeg har vært tett i nesa siden jeg ble gravid, men ikke noen andre forkjølelsessymtomer. Håper du blir bra snart!
Jeg har vært tett i nesa siden jeg ble gravid, men ikke noen andre forkjølelsessymtomer. Håper du blir bra snart!
Navlehøyde Flørter med forumet 20 Nov 2022 #3 Startet med det selv, men nå er det daglig snørr og host. Blir gal av å nyse! Takk, krysser fingrene
M MusikkNurket Betatt av forumet Maiskolbene 2023 :-) 20 Nov 2022 #4 Jeg nyser litt hver dag nå... Blir litt bekymret for at jeg skal nyse ut fosteret noen ganger men er mer irriterende enn noe annet.
Jeg nyser litt hver dag nå... Blir litt bekymret for at jeg skal nyse ut fosteret noen ganger men er mer irriterende enn noe annet.