Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har lillesøster på 7 uker nok blitt smittet av storesøster som har blitt forkjøla. Kun Litt rennende nese.. noen tips? Hun sover godt, og jeg bruker nesesuger og morsmelk i nesen. Bør jeg kontakte lege?
Her har lillesøster på 7 uker nok blitt smittet av storesøster som har blitt forkjøla. Kun Litt rennende nese.. noen tips? Hun sover godt, og jeg bruker nesesuger og morsmelk i nesen. Bør jeg kontakte lege?
Du kan også bruke saltvannsdråper i nesa- synes selv det fungerte bedre enn morsmelka. Så lenge hun ikke har andre symptomer ellers så er det ikke nødvendig å kontakte lege. Vær obs på feber eventuelt, og se til at hun spiser godt og har tissebleier.
Har også fått beskjed selv på helsestasjonen om å bruke nesesug med måte, da det også kan bidra til nesetetthet/økt produksjon av snørr hvis man bruker det ofte (flere ganger om dagen). Men nå har vår vært tett siden fødsel da, hehe.