• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Forkjøla.

Knøtt2013

Betatt av forumet
Har noen av deres babyer vært forkjølet? Vi er begge to forkjøla og jeg synes det er så fælt at lille gutten min er syk:(((( Han ser ut som han trives og han har ikke feber da så jeg overdriver nokk litt, men han er så liten og tett i nesa:(( snufs...

det var vi igjennom forrige uke. ikke noe gøy å høre på. men han var blid og fornøyd, sleit litt med å spise men det er bra nå[:D]

min er veldig forkjølet. tett i nesen og masse slim i bryste han prøver å hoste opp. ender ofte i at han gulper ala sprutgulp[:'(] men ingen feber her heller og han spiser jo selv om han trenger pauser for host og pust. ikke vert til lege enda med han, men blir ikke ting bedre så går jeg nok snart

Skikkelig forkjøle lille Aurora også... Og har fått mye slimhoste nå og litt pipelyd i brystet. Er mange rundt her som har hatt RS-virus og er litt bekymret for at det kan være det... Men hun har heller ikke feber og spiser greit når jeg legger henne til puppen. Ellers bare sover hun og er ganske så slapp.. Skal ringe legen i dag, men regner med de ber oss vente og se siden hun ikke har feber.. Ikke noe gøy når de blir syke når de er så små nei! Håper det går fort over til alle våre små! God bedring! [:)]

Back
Topp