Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mini har blitt forkjøla. Nesa renner og han hoster, han sutrer og leker litt, og han skal for all del ikke sove... Kjenner dette kan bli en lang dag! Har deres vært forkjøla? Og hvor lenge varte det?
Kasper ble forkjøla natt til torsdag, Sebastian fikk det på fredag og jeg fikk det fredag kveld... Vært en koselig helg hjemme hos mamma for å si det sånn..... [&:]
Nesespray, paracet, hevet hodeende i senga, masse drikke og massemasse kos er det som gjelder hjemme hos oss [:)]
Arian har og hatt det snart ei uke (samt mor).. Hører nok med i denne perioden[8D] Kjenner jeg blir sliten ja, klarer ikke å gi A det han forlanger hele tiden.. Men gjør mitt beste[:)]
Æsj!! Nå har vesla blitt snørrette også[:'(] startet i går og i natt var hun tett + feber, så hun har nesten ikke sovet[&:] Håper virkelig det går fort over...
God bedring til alle dere andre også [:)] klem[:)]
Det har jeg gjort også. Håper det hjelper litt da. Han våkner enda litt av at han er tett, men det er bedre når den er bygd opp. Igår hadde han litt feber på kvelden, og nå begynner det å komme igjen... Men formen er mye bedre da!