Forkjøla..

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Hvor mange av oss er forkjøla her inne? Jeg har lest at det kan være et svangerskaps symptom.. Jeg har blir forkjøla nå over natta begynte lit i går kveld ..

Sambo snakka om at han begynte å bli forkjøla i går... da følte jeg meg helt fin. Sov i to timer før jeg våknet opp tett, hostete, snørrete og nysete=P. Weeee:D

Jeg syns jeg har gått og nyst og hostet siden jeg testet positivt... kan det være et tegn altså? Var ikke klar over det jeg [:)]

a'a! Tror jeg må sette ut en annonse i dagbla eller noe: "Immunforsvar savnet, sist sett onsdag. Finnerlønn vil bli gitt".

ORIGINAL: Jaybird

a'a! Tror jeg må sette ut en annonse i dagbla eller noe: "Immunforsvar savnet, sist sett onsdag. Finnerlønn vil bli gitt".

haha [:D]

Jeg våknet med vond hals i går, og i dag føler jeg meg helt jævlig. Vondt i hodet, halsen, tett i pappen -ja det meste[X(]

Jeg ble "snottete"i nesen sist jeg gikk gravid, og siden har jeg vært det........[&:][&:]
Klikket sikkert litt for slimhinnene mine eller noe[:-]

Æsj nå er jeg så lei denne forkjølelsen.. og det har ikke gått 1 døgn engang [&:] Snørra bare renner og renner og formen er elendig [:'(]

ORIGINAL: Juvel

Æsj nå er jeg så lei denne forkjølelsen.. og det har ikke gått 1 døgn engang [&:] Snørra bare renner og renner og formen er elendig [:'(]

Duste forskjølelsen som kommer når man minst vil ha den!

Var forkjølet hele sist uke, og det pleier jeg aldri å være, så kan godt være på grunn av svangerskapet ja... Og så er jeg pollenallergisk i tillegg da, og får ikke lov å ta annet en nesespray og øyedråper av legen[:'(] Det er pyton!!

Har også vært forkjøla i et par uker, kjempe tett i nesa..

Back
Topp