Forkjøla..

Leonori

Forelsket i forumet
Huff.. Lillemor er blitt skikkelig forkjøla![:(] Det føles så ekstra ekkelt ut, fordi hun har ennå ikke vært syk og har aldri plagdes med noe.. Vi har kunnet lagt henne i sju-åtte tida hver eneste kveld, og hun har sovet godt på natta. I kveld måtte hun sovne på skuldra mi og våknet bare når jeg la henne i senga. Ikke kunne hun sutte på smokken sin, fordi hun er potte tett i nesen sin. Snørr overalt![:'(] Så dette var uvant, ja![&o] Men det går jo over! Rigget til i storsenga og bygget oppunder vognbagen så hun ligger med hodet hevet. Hun sovnet da iallefall sånn, så får vi se hvordan natten blir..[8D]

Måtte bare sutre litt på vegne av stakkar lille syke Frida min![:(]

Stakkars Frida din!
Og stakkars Kamilla min.

Er på samme måte her. Snørrete og klarer ikke holde sutten inne. Sliter med å finne søvnen ordentlig. Er vondt å se at ho sliter slik. Drypper ho hver kveld, men effekten er bare kortvarig.

Håper de blir friske kjapt!

ORIGINAL: snupsidupsi

Stakkars Frida din!
Og stakkars Kamilla min.

Er på samme måte her. Snørrete og klarer ikke holde sutten inne. Sliter med å finne søvnen ordentlig. Er vondt å se at ho sliter slik. Drypper ho hver kveld, men effekten er bare kortvarig.

Håper de blir friske kjapt!

Nåmminj, stakkar lille Kamilla også! Vi vet jo selv hvor ekkelt det er å være forkjøla..[:'(] Æsj. Men de blir forhåpentligvis straks friske og raske igjen! Bra det ikke er verre enn forkjølelse..

ORIGINAL: cucurs

Ufff, kjedelig når de små er syke. Masse god bedring til snuppa di!!!

Ja, huff, ikke noe morro dette altså..[&o] Takk for god bedring-hilsen![:)]

Ikke noe kjekt med forkjøla barn.
Masse god bedring til Frida og Camilla[:)]

Stakkars dåkkes søte små! Anbefale å kjøp saltvannsnesespray, den fungert knall dæm 2 gangan Mathea ha vært tett. Kan brukes av alle aldra å så snedi når d e spray syns æ![;)]

Takk for råd og god bedring hilsen![:)] Har noen sånne saltvannsdråper, men lillemor har visst angst for å få noe oppi nesen.. Prøvde flere ganger mens hun sov i natt, men da våknet hun og fikk full panikk!! Skal prøve saltvannsspray i dag.
Men det går bra med henne da, hun ligger på gulvet å leker og skravler, er bare litt tett i nesen![:D]

Flere tips for tette neser mottas med takk![;)]

Back
Topp