Forkjøla og slapp

Theeri

Betatt av forumet
Flere som har blitt skikkelig forkjøla el.l.? Har hørt det er normalt mtp hormoner som "dropper" sånn rett før fødsel.. her sitter jeg helt potte tett og influensa følelse i hele kroppen (og hue) [emoji106] digg hvis fødselen skulle sette igang nå tenker jeg.... [emoji13]

Jeg begynte med vond hals dagen før fødsel for en uke siden. Har gått over til skikkelig slimhoste og slapp for :dead: stakkars baby spretter jo nesten av puppen når jeg setter i gang med hostekulene.
Håper det gir seg snart, har vært slitsomt å være pjusk og forkjøla etter en ganske tøff fødsel og så med lille i en uke nå.

Flere som har blitt skikkelig forkjøla el.l.? Har hørt det er normalt mtp hormoner som "dropper" sånn rett før fødsel.. her sitter jeg helt potte tett og influensa følelse i hele kroppen (og hue) [emoji106] digg hvis fødselen skulle sette igang nå tenker jeg.... [emoji13]
Kun tett nese når jeg legger meg på kveldene, og litt tett i øra. Men kvalifiserer vel ikke til betegnelsen forkjølelse ;)

Her starta vi med forkjølelse forrige uka! Både samboer, sønnen vår og jeg! Fikk attpåtil uvi og har så intens skallebank [emoji849]men merker det begynner å slippe! Heldigvis ,for er 10 dager over nå!
Sender deg god bedring klem. [emoji173]️
Er ikke godt å være syk og gravid ,- spes nå når d nærmer seg

Ååå vond hals her og. Hoster som en gammal innrøka mann [emoji23] håpe det er tegn til fødsel da [emoji23] bare at ikke feberen kommer for det kan ikke være så digg å ha under en fødsel [emoji58]
Ååå [emoji26] god bedring til dere også! [emoji173]

Jeg begynte med vond hals dagen før fødsel for en uke siden. Har gått over til skikkelig slimhoste og slapp for :dead: stakkars baby spretter jo nesten av puppen når jeg setter i gang med hostekulene.
Håper det gir seg snart, har vært slitsomt å være pjusk og forkjøla etter en ganske tøff fødsel og så med lille i en uke nå.
Masse god bedring [emoji173][emoji26] høres ikke noe godt ut. Håper det går fort over [emoji173]

Huff, god bedring! Har liggi rett ut en ukes tid her, ganske bra nå heldigvis, men glad fødselen ikke satte igang når jeg var på det verste :-)

Huff, god bedring! Har liggi rett ut en ukes tid her, ganske bra nå heldigvis, men glad fødselen ikke satte igang når jeg var på det verste :-)
Tusen takk [emoji7] ååh! Huff. Masse god bedring til deg også! Håper du blir fort frisk og rask!

Ser ut som det er flere her som blir litt ruskete i formen nå helt på tampen. Da er det kanskje sant som de sier ang hormon "droppet". [emoji13]

Virker som ny runde med forkjølelse igang nå her også :( fire uker etter at forrige runde startet, to etter at den roet seg. Merkelig, pleier sjelden å være syk ellers, og har heller ikke barn fra før.
Men om det får fortgang på fødselen kan eg tåle det :)

Back
Topp