Forkjøla og morgenkvalm

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Ja tro meg, forkjølelse og morgenkvalme funker dårlig sammen.
Får noen skikkelige hostekuler samtidig som jeg brekker meg. Om jeg må snyte meg så brekker jeg meg.
Hodet dunker, får ikke sovet godt om nettene pga nesa og hosten, samt litt vondt å puste. Og da attpåtil være plaget av svangerskapstrøttheten. Jada dette vil jeg gjøre flere ganger... NOT

Måtte ringe legevakta igår for å høre om det var trygt å ta paracet, fortalte at jeg var gravid og hvor langt. Heldigvis kunne jeg det, så i natt har jeg faktisk sovet litt.

Men vil liksom ikke knaske paracet heller, selv om det er det kroppen min vil. Prøver i det lengste å holde ut. Heldigvis ingen feber.. Måtte bare syte

Høres ikke godt ut ! 
Heldigvis har jeg sluppet unna kvalmen ( hitiill ) Snart 6 uker på vei, så håper den holder seg borte. Men jeg har utrolig vondt i ryggen allerede, blir spennende å se hvordan det går med stor mage ! hehe

God bedring !

Takk for det.
Var lite plaget av kvalmen frem til jeg passerte 7 uker. er idag 7 +3
Har ennå til gode å kaste opp, men synes det er ille nok å brekke seg.

Jeg tar paracet jeg også innimellom. Det er jo bare å vise måtehold. Bare man holder seg borte fra ibux så er det greit innimellom. Jeg brukte også reisesyketabletter sist, sprøs om jeg må ty til dem litt nå også for å klare jobb nå som kvalmen lurer rundt hjørne.. :(

desire skrev:
Takk for det.
Var lite plaget av kvalmen frem til jeg passerte 7 uker. er idag 7 +3
Har ennå til gode å kaste opp, men synes det er ille nok å brekke seg.

Så jeg kan ikke føle meg trygg enda nei, uff ! hehe :)

Det er rundt uke 7 at kvalmen virkelig inntreffer, men det at du ikke er plaget ennå tyder nok på at dersom du får morgenkvalme så får du den ikke så veldig ille..

Jegg var jo litt plaget føre...

Back
Topp