Forkjøla og feber

*hage*

Gift med forumet
Her har E blitt så forkjøla og i dag tidlig hadde han 38,5 i feber. Hva gjør dere når deres har feber/forkjøla? Får de sove ute? Hva har dere på av tøy?

Synes det er så vanskelig nå for det blåser ute, men det er jo så varmt. Han ligger jo lunt, men er gjennomsvett hver gang han har sovet, uansett hvor mye/lite han har på seg.

her har lillegullet vært febersyk siden lørdagsmorgenen, men har sovet de faste dubbene sine ute fordi. har vært ca 20 grader ute her, så har hat på hu ullboby og strømpebukse i tillegg til lue, selvsagt. også har jeg satt henne i ly for vinden.

bruker fremdeles voksi urban posen i sportsdelen så det blir ikke for kaldt da, men snuppa er ikke svett når jeg tar henne opp, men god og varm, DET er hun:) vurderer å bytte til en litt sakere pose eller noe, men vet ikke helt hva som finnes for gode løsninger der da, tips?? :)

*Skorpion84* skrev:
Her har E blitt så forkjøla og i dag tidlig hadde han 38,5 i feber. Hva gjør dere når deres har feber/forkjøla? Får de sove ute? Hva har dere på av tøy?

Synes det er så vanskelig nå for det blåser ute, men det er jo så varmt. Han ligger jo lunt, men er gjennomsvett hver gang han har sovet, uansett hvor mye/lite han har på seg.

Stakkars liten :(
Jeg hadde kledd på han ut i fra kroppstemperatur... Er han svett, kle av han. Kald, kle på han. Le for vinden er sikkert ikke dumt hvis han har veldig lite på seg. Hvis han virker utilpass så hadde jeg gitt paracet. Pass på at han drikker litt oftere når han har feber, spiller ingen rolle hva han drikker, bare han drikker :)

Bare sånn klesmessig; lillegull er veldig varm av seg, men jeg måtte ta av alt annet enn t-shorte da han ble lagt i vognen oppå saueskinn - før det så var han gjennomvåt av svette, stakkars :/

God bedring til lillemann!!

Back
Topp