Forkjøla mini

MiaDenPia

Elsker forumet
Mini er blitt forkjøla, snørrette, hoster og nyser , hva skal/bør jeg gjøre? Noe jeg bør være obs på?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Samme er frøkna mi også.. Bruker nesedråper på ho, men syns ikke det hjelper så mye..
Har begynt å bruke ullbody under pyjamasen og ullsokker da det nesten er -40 her og ho holdes ikke under dyna..
Frøken liker å ligge på siden da er det lettere å puste, evt litt hevet overkropp..
Det du burde være litt obs på er hosten, hvis lillingen for hosteanfall og begynner å brekke seg/spy..

Samme er frøkna mi også.. Bruker nesedråper på ho, men syns ikke det hjelper så mye..
Har begynt å bruke ullbody under pyjamasen og ullsokker da det nesten er -40 her og ho holdes ikke under dyna..
Frøken liker å ligge på siden da er det lettere å puste, evt litt hevet overkropp..
Det du burde være litt obs på er hosten, hvis lillingen for hosteanfall og begynner å brekke seg/spy..
Kanskje jeg burde heve senga hans?
Skal følge litt med ,, foreløpig er det bare vanlig hoste og snørretr nese

Er nok bedre for han at du hever litt hvis han er veldig tett og liker å sove på ryggen, da ligger han ikke helt flatt.
Frøkna mi legger seg selv på sia når ho blir veldig tett, eller snur seg på magen.

Han foretrekker igrunn å ligge på magen, kun i vogna han ligger på rygg

Men skal innom babyutstyrs butikk i morra kanskje se om jeg finner noen sånne klosser...

Opplevde han hosta opp noe nå, var hvidt i fargen, er dog ikke lenge siden han spiste

Når mini her var forkjølet hevet jeg senga hans. Amma hyppig, brukte saltvannsdråper og nesesuger. Hadde det kaldt på rommet fordi han ikke går tett like fort da som når det er varmt. Pass på så han ikke får feber.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp