Forkjøla for fjerde gang i høst!

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Når ble jeg jaggu ta forkjøla for fjerde gang i høst. Er så lei av disse bassiluskene :( Gutten begynte for første gang i bhg i august (23 mnd da han begynte), og bare vært snørr og dritt etter det :(
 
Jeg kjenner også at det er i komminga, har gått rundt og nyst i hele dag. Alltid sånn det begynner for meg...:inpain:
 
Immunforsvaret er svakere nå som vi er gravid [emoji20] dårlig kombinasjon med en liten som nettopp har startet i barnehagen [emoji28] første halve året etter barnehageoppstart var både jeg og poden syk heeele tiden. Det var skikkelig slitsomt [emoji31] masse god bedring til deg[emoji173]️
 
Jeg kjenner også at det er i komminga, har gått rundt og nyst i hele dag. Alltid sånn det begynner for meg...:inpain:

Samme her, blir bare mer sliten og merker noe rart i nesa. Dessuten har jeg vært hjemme med syk toåring i dag så føler jeg har levd i faresonen siste dager :eek:
 
Immunforsvaret er svakere nå som vi er gravid [emoji20] dårlig kombinasjon med en liten som nettopp har startet i barnehagen [emoji28] første halve året etter barnehageoppstart var både jeg og poden syk heeele tiden. Det var skikkelig slitsomt [emoji31] masse god bedring til deg[emoji173]️
Takk for det. Var en del forkjølet sist jeg var gravid også, men ikke som dette!!! :eek: Får liksom aldri sluttet helt med nesespray :eek:
 
Sånn har jeg og det! Gutten min startet i bhg august og var da 20 mnd. Vi har mer eller mindre vært syk hele høst. Jeg har nyst i hele dag, mannen føler seg slakk og gutten min snørrer. Så det virker som vi går mot en ny runde igjen :(
 
Jeg begynner så vidt å komme meg etter tredje runde meg forkjølelse...
Og det er ikke sånn vanlig halvgrei forkjølelse heller. Det høres jo ut som om jeg har kols, og det varer i 2 uker.
 
Åh her er vi i samme bås. 2 åringen begynte i barnehage i august, mor har hanglet siden. Er på 3-4 uka med øyebetennelse, konstant tett nese, nyser. Og generell hodepine. 2 åringen stakkars har vært innom tre forkjølelser, og en munn hånd fot runde, og er nå på an igjen med feber og tett nese.
 
Huff altså!! God bedring til alle sammen som er syke [emoji173]️[emoji173]️ jeg er litt tett, men jeg klager ikke når jeg leser om hvordan dere har det :/ en venninne sitt barn var ikke en hel uke i bhg fra oktober til mars første året i bhg.. det må være slitsomt :(
 
Jeg var hos legen i dag for svangerskapskontroll, og da jeg hostet så spurte han om jeg var syk. Jeg sa jeg var i ferd med å bli forkjølet, så han tok en test av CRP-nivået. Det var litt høyt (39), så han sa jeg måtte komme inn igjen hvis jeg fikk flere forkjølelsessymptomer som feber, sår hals, etc. Da kan det være nødvendig med antibiotika for å få ned CRP, såvidt jeg skjønte. Kanskje dere andre også burde sjekke dette hvis dere blir syke:)
 
Sånn har jeg og det! Gutten min startet i bhg august og var da 20 mnd. Vi har mer eller mindre vært syk hele høst. Jeg har nyst i hele dag, mannen føler seg slakk og gutten min snørrer. Så det virker som vi går mot en ny runde igjen :(
Ja, faktisk veldig rart, for mannen har også blitt forkjøla og hengete to ganger i høst, og han blir aldri dårlig!!! Kommer vel bedre tider.
 
Huff altså!! God bedring til alle sammen som er syke [emoji173]️[emoji173]️ jeg er litt tett, men jeg klager ikke når jeg leser om hvordan dere har det :/ en venninne sitt barn var ikke en hel uke i bhg fra oktober til mars første året i bhg.. det må være slitsomt :(
Uff, nei har vært mye sykdom i høst på toåringen, og to runde med ørebetennelse og antibiotika på 6 uker :( og faller en del sykdom på meg også siden jeg er det viktigste kosepersonen i verden :) Nei, har vel nesten ikke vært en uke ut at det har vært noe. Enten sykdom eller skader i bhg.
 
Jeg var hos legen i dag for svangerskapskontroll, og da jeg hostet så spurte han om jeg var syk. Jeg sa jeg var i ferd med å bli forkjølet, så han tok en test av CRP-nivået. Det var litt høyt (39), så han sa jeg måtte komme inn igjen hvis jeg fikk flere forkjølelsessymptomer som feber, sår hals, etc. Da kan det være nødvendig med antibiotika for å få ned CRP, såvidt jeg skjønte. Kanskje dere andre også burde sjekke dette hvis dere blir syke:)
Oi, så rart. Skal på kontroll om 3 uker til så skal jammen spørre da. Har tatt influensavaksinen tidligere i høst, så håper uansett jeg slipper sterk sykdom!
 
Blir så sykt irritert på at folk ikke kan holde syke barn hjemme fra barnehagen! Ungene er smittsomme selv uten feber og dårlig almenntilstand, så de burde virkelig skjerpe inn på reglene. Folk er så egoistiske og det går ut over de ansatte og svakeste barna.:wtf:
 
Back
Topp