Forkjøøøøla

trønderjente27

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Argh! Flere som er det?

Tett i toppen og forbaska vondt i bihulene - så slitsomt når man i tillegg har rævva nattesøvn..

Snufs fra meg!
 
Tett i nese og hode, så litt smårusk her, men ingen full blown forkjølelse enda.
 
Jeg var det for et par uker siden, nå er jeg heldigvis bare litt snufsete. Sov dårlig nok fra før om jeg ikke skulle slite med vond hals og tett nese i tillegg:bored:
God bedring!
 
Nei, men føler meg litt rufsete om morran. Håper virkelig ikke at jeg blir syk. Da tror jeg ikke at jeg orker å jobbe noe særlig...
Var syk tidlig i 2. Trimester, syns det burde holde :p
 
Mange som er forkjøla for tiden, jeg også! Jeg takler sånn greit, men gubben klager og syter. :hilarious: Manflu er dritt.
 
Nesten ikke syk siden jeg begynte på ekstra vitaminer i forbindelse med svangerskapet sist (født mai 17). Kun vært forkjølet 2 gabger siden det. Og begge når det har vært uungåelig pga veldig kraftig forkjølelse på resten av familien.
 
Ja! Ble dårlig i helgen og nå har skikkelig forkjølelse slått ut, river i halsen... men en klassiker ved væromslag og ny årstid.. trenger ikke det på toppen av diverse graviditetsplager altså.
 
«Godt» å høre at vi er flere :)

God bedring til alle som er litt pjuske, veldig forkjøla eller en plass midt i mellom!

Her måtte i tillegg jenta hjem fra barnehagen med feber i dag, sååååå min sykemeldtdag (jobber 50%) i morgen blir litt mer hektisk enn jeg hadde sett for meg gitt!
 
Ja! Ble syk i helga. Tett i hodet, nese og hals. Kjente det var litt ekstra kjipt når kroppen alt skranter fra før :p
 
Back
Topp