Forholdet til kjæresten?

Trudee

Glad i forumet
Hvordan er forholdet ditt til kjæresten etter at babyen kom?

Her har det kommet som lyn fra klar himmel t jeg er drit lei han! Syns det er utroli trist. Hadde ikke gjort meg noe at vi skilte oss, og når jeg tenker på fremtiden er han som regel ikke en del av den.. Hadde det ikke sånn etter nr 1, hva skal jeg gjøre? Har vært hos foreldra mine alene me ungene siden søndag og det er så godt! Håper det bare er en fase..

Du er ikke alene, her føler jeg at forholde er satt på vent :( Føler ikke at vi er kjærester længre, bare et par mennesker som bor sammen :(

Trist å høre at vi er flere. Men godt å tenke på at det kanskje kan være situasjonsbetinget? Xxx

Ja håper vi finner gnisten igjen :)

Tror det der egentlig er ganske nornalt. Jeg var slik med alle tre. Men er viktig å sette av litt tid inni mellom til bare kjæreste ting

Oi! Jeg trodde jeg var alene om det jeg. Her føler jeg total avsky fra mannen. Har reist fra han allerede to ganger! Første gang var det for tre dager, men han merka omtrent ikke at jeg var borte med barna.. Her om dagen tok jeg med meg barna til venninna mi..

Krysser fingrene for at du bare har en fase, kan ikke være kjekt å føle det slik!

Greit å se at vi er flere! :) Det gir meg håp om at det kommer til å gå over :) Er bare så vanskelig og gjøre kjæreste ting, når jeg helst vil være med venner og helst ikke vil være så mye sammen med han.. Det er liksom et sånt mas fra han hele tiden.

Tror/håper og det bare er en fase-kanskje det blir bedre når du føler deg helt bra igjen(etter fødselen og me tanke på hvordan kroppen ser ut).... Er litt slik her og-men går litt opp og ned. Noen dager ønsker jeg bare å dra(med og utn babyguttn) mens noen dager ønsker jeg at vi bare kunne ligget i senga hele dagen(med og uten gutten)...

her går hele forholdet rett til helvette.

:(

Det er godt å se at det ikke bare er sånn hos oss. Vet det var mye tull etter førstemann og, men nå er det verre. Han hjelper lite til, klager over hvordan jeg ser ut, mener huset er rotete og babyen er er skrikerunge. Egentlig gråter hun bare når han er der, da er det mer støy og han gjør sånne ting hun ikke liker(høye lyder osv). Satser på at det bedrer seg...

Her går det opp og ned,men jeg har sagt ifra at jeg ikke orker at vi skal være så irriterte på hverandre.Sophia merker jo at vi kjefter på hverandre,og det er ikke noe bra eller koselig.Han har heldigvis blitt flinkere til å behandle meg bra,og ikke bare er opptatt med frøkna.Han tar mye mer ansvar og hjelper meg med sterilisering av flasker og oppvask osv.

Back
Topp