Forholdet ditt til far

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hvordan er forholdet ditt til din pappa?
Fornøyd, eller kunne det vært bedre?

Pappa er litt.. fraværende. På en måte. Altså, vi har ikke noe dårlig forhold, men han er dårlig på å kommunisere. Har bedre forhold til stefaren min. :)

Har ikke snakket med han på snart 10 år, så det kunne jo hvert bedre :p
Men hans valg, så sånn er det!

Snakker ikke så ofte med pappa som med mamma. Men vi har god kontakt :)

Vi sender hverandre en sms med høflighetsfraser 3 ganger i året. (Bursdager og jul.)
Ellers har vi ikke hatt kontakt på nærmere 14 år.

Jeg har ikke hatt (frivillig) kontakt med moren min på snart 10 år. :)

Vi har er veldig godt forhold. :)

Pappa er litt.. fraværende. På en måte. Altså, vi har ikke noe dårlig forhold, men han er dårlig på å kommunisere. Har bedre forhold til stefaren min. :)
Samme her :)

Faren min har blitt en nomade som reiser rundt fra land til land. Aldri godt å si hvor han er. Han nekter å ha mobil, så da blir det en sporadisk mail i ny og ne. Sånn har det vært i godt over ti år nå. I oppveksten var han tvert i mot verdens beste pappa som alltid var til stedet.

Noen fedre er vel bare sånn :p
Skal sies, min er fysisk fraværende og. Jobber sånn at han reiser og blir borte to uker av gangen. Så var han hjemme i 3 uker (da jeg var liten. Nå er det 4 uker) før han dro ut igjen.

Pappa jobber mye, og jeg snakker mer med mamma (jeg bor langt unna dem), men når jeg er på besøk hos dem snakker jeg like mye med pappa, og han er absolutt mitt største forbilde. Er mer vemodig å reise fra han også, enn å reise fra mamma, siden jeg snakker oftere med mamma på telefonen.
Pappa er ikke så keen på å snakke i telefon da, men sender noen meldinger hvis det er noe spesielt å fortelle :)

Noen fedre er vel bare sånn :p
Skal sies, min er fysisk fraværende og. Jobber sånn at han reiser og blir borte to uker av gangen. Så var han hjemme i 3 uker (da jeg var liten. Nå er det 4 uker) før han dro ut igjen.
Min far bor i Thailand, så han er også fysisk fraværende :p
I løpet av de siste 5 årene har jeg sett han 3 ganger, 2 år siden sist nå.
Blir mest bare bursdagsgratulasjoner og "god jul" på facebook, dessverre.
Hadde et ok forhold før han flytta da.

Min far bor i Thailand, så han er også fysisk fraværende :p
I løpet av de siste 5 årene har jeg sett han 3 ganger, 2 år siden sist nå.
Blir mest bare bursdagsgratulasjoner og "god jul" på facebook, dessverre.
Hadde et ok forhold før han flytta da.

Æsj. Kjedelige greier.. Min far har også bånd til Thailand - men han tok heller med seg en bit av Thailand hjem fremfor å flytte (les: stemor) :)

Faren min er død og det er så trist fordi jeg føler vi aldri rakk å bli kjent i voksenlivet. Han fikk ikke møte noen av barnebarna og jeg skulle gjerne sett han med barna på fanget. ♡

Æsj. Kjedelige greier.. Min far har også bånd til Thailand - men han tok heller med seg en bit av Thailand hjem fremfor å flytte (les: stemor) :)
Min stemor ville ikke flytte til Norge hun :p Så pappa flytta dit istedet.

Min stemor ville ikke flytte til Norge hun :p Så pappa flytta dit istedet.

Tja. Forstår den godt, i alle fall nå når jeg ser været her i dag :p
Surt, vått, vindete, kaldt og kjedelig.

Det er akkurat som om vi er på to forskjellige planeter. Men vi kan være i samme rom, og vi greier å snakke om været. Kunne jo da ha vært litt bedre. Men han har hatt ett vanskelig og tøft liv, og er nok desverre blitt ødelagt av psykopaten som fødte meg.

Back
Topp